Navulling luieremmer Tommee Tippee Sangeric

Discussie in 'Verzorging' gestart door sabrientje82, 19 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrientje82

sabrientje82 Nieuw lid

19 okt 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik heb een vraag over onze luieremmer - Tommee Tippee Sangeric.
    Heb deze snel snel gekocht, was niet te duur (€ 19,99), maar nu kom ik er achter dat de navullingen wél erg duur zijn. Goedkoopste die ik gevonden heb zijn € 19,95 per 3 stuks.
    Heb de emmer nu 5 dgn in gebruik en de 1ste rol vulling is nu al vol.
    Heeft iemand ervaring met deze luieremmer? Wie weet of hier universele navullingen van te koop zijn, of heeft iemand misschien een andere (goedkopere) oplossing?
    Ik hoor het graag!
    Gr. Sabrina...

2. Koon

Koon Niet meer actief

Nog niet gevonden na 15 maanden, ik vind ze ook belachelijk duur. Daarom koop ik ze ook niet meer en gooi ik de luiers gelijk in de kliko.

3. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Ik vind het juist ideaal, heb hem boven op de babykamer staan en doe er drie a vier luiers per dag in dan gaat zon rol ongeveer een maand mee. Prijzig is het wel, maar eens in de 1 a 2 maanden is het voor 16,50 in de aanbieding bij kruidvat of trekpleister. Daar zitten dan drie van die dingen in.

Vind het ideaal dat ik niet steeds al die luiers naar beneden hoef mee te nemen, sleutels zoeken en naar de tuin te lopen om ze in de grijze te gooien.

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Die dure navullingen zijn dus de reden dat ik al direct de duurdere diaperchamp heb gekocht. de "emmer" is duurder maar je kunt er iedere zak in doen die je maar wilt..... dat betaald zich zo ontzettend snel terug,

5. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.190
    172
    63
    NULL
    NULL
    Ik doe er gewoon een pedaalemmerzak in en gooi de luiers er gewoon zo in. Poepluiers soms nog wel met een (geparfumeerd) zakje erom. Ik merk geen verschil in geur, vond de emmer ook stinken met die rol erin. Gelukkig wel alleen als ik de emmer open doe.

6. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    5 dagen is ook wel snel zeg! Wij doen er ongeveer 2,5 week mee.

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik vind ze ook echt belachelijk duur!
    ik deed er gewoon een plastic zak in!
    En nu gooi ik de luiers gewoon meteen weg!

Deel Deze Pagina