Vanaf wanneer doen jullie de voetenzak gebruiken? Ik heb totaal geen idee wanneer het koud genoeg is om dat ding te gebruiken Sem heeft nu een jasje aan en een dekentje. Donderdag en vrijdag geven ze herfstweer op met wind/regen en 11 graden, en jaja wij moeten de deur uit.. Kan hij er dan al in of zeggen jullie wacht ermee tot het echt koud word en gebruik een dikker jasje en dikkere deken. Groetjes Nala010
ik heb hem erin gedaan toen we weekend naar zeeland waren. was aan eht strand best koud (hij zit nu in de buggy inzet zeg maar) laat hem er nu standaard inzitten kan ik hem altijd dichtdoen als ik het te koud vind worden
Mijn dochtertje is van juli 2012, vorig jaar winter vanaf eind nov koeka maxicosi zak teddy gebruikt hele winter zonder jas want deze zak is echt lekker warm. daarvoor jasje/vestje met fleecedenkentje in maxi cosi In de wandelwagenbak had ik in de herfst dikker vestje met fleecedeken en in winter warme jas koeka teddy stof met eventueel bijpassende muts want n muts vast op de jas ligt niet lekker als muts af kan
Heb hem sinds en week of twee er weer inzitten. Zoontje draagt dan een wat dunner jasje. Ik rits de zak dan ook nog niet helemaal dicht. Ongeveer tot de helft en sla de rand dan naar binnen,zn handjes zijn dan vrij( zoon bijna 5 maanden) Probeer het eens uit! Een eind wandelen is weer anders als de maxicosi in een auto zetten en ergens anders weer naar binnen gaan.