Naweeen bij 3e bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Kache, 5 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Na mijn 1e bevalling had ik nauwelijks noemswaardige naweeen, maar na mijn 2e bevalling, pfff... Wat viel dat tegen zeg!

Was rond 18:30 uur bevallen, maar heb de hele nacht erna niet kunnen slapen omdat ik constant naweeen heb moeten wegpuffen. Paracetamol deed vrijwel niets. Heb nog 4 dagen daarna bij iedere voeding moeten zuchten/puffen om de pijn op te vangen.

Eigenlijk zie ik dus het meeste op tegen de naweeen :)...

Hoe waren de naweeen bij jullie na 3e bevalling tov 2e??

2. vlinder82

vlinder82 Actief lid

7 jun 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook benieuwd!
    Van mijn eerste niets van naweeën gehad, maar van mijn tweede... Kvond de naweeën soms erger dan tijdens de bevalling zelf!

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb bij alledrie pittige naweeën gehad, bij de jongens iets meer. Maar goed, ik had wel hele vlotte bevallingen (4u; 2,5u; 2,5u) dus dan krijg je die er vaak gratis bij ;).

Bij mij hielp een paracetamol trouwens wel goed tegen de ergste pijn.

4. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    3de was een hel kwa naweeën, zo erg dat ik haar soms echt niet wilde vast houden omdat het dan zo erg werd

5. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    Hier vorige week bevallen en naween zoals jij het beschreef moest de hele nacht wegpuffen en voeden ging heel pijnlijk door de naween duurde zo een 2 dagen paracetamol hielp heel weinig.

6. mama2013

mama2013 Actief lid

8 jun 2012
    383
    0
    16
    Ik ben 4 weken terug bevallen van mijn 3e kindje, maar die naweeen waren echt killing! Schijnt bij elk volgend kindje erger te worden, omdat je baarmoeder sneller weer terug op zijn plek wil komen.

7. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    pfff
    van de 3e nog erger dan bij de 2e
    Ik zie er nu ook erg tegenop bij de 4e

8. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik heb bij bevalling 1 en 2 geen naweeen gehad en bij bevalling 3 wel. Die naweeen hebben 2 dagen geduurd pppfff.
    Bij bevalling 4 had ik gelukkig geen naweeen.
    5de bevalling was een keizersnede en heb ik geen enkele wee gehad.

Iedere bevalling is anders. Dus ookal heb je hiervoor naweeen gehad, dan hoeft het niet zo te zijn dat je ze weer krijgt.

Dames die bijna gaan bevallen suc6 :D en sterkte met het laatste beetje zwanger zijn.

9. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie er ook al tegenop. En als ik het zo lees kan ik me weer schrap zetten. :(

10. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik had liever andere dingen gelezen, maar ja...

Dan zal ik me maar vast mentaal voorbereiden ;), paar doosjes paracetamol in huis halen en warme kruik bij de hand. En dan straks maar een tijdje blijven puffen als het moet ;)...

11. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik heb na mn 3e bevalling ook flinke naweeen gehad...pfffff

12. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Erger als de bevalling die naweeën: verschrikkelijk! Bij de tweede vond ik het wel pittig, maar te doen zonder paracetamol. Bij de derde op advies van de vk preventief met om de paar uur paracetamol begonnen (bevalling van zo'n 2uurtjes), maar auwauwauw! Met dus consequent paracetamol slikken was het zelfs nauwelijks te doen en tranen hebben echt in mijn ogen gestaan, terwijl ik toch echt heel goed tegen pijn kan (weeën en bevallen vind ik prima te doen, paracetamol neem ik nooit bijv).

Succes met je bevalling! En sterkte met de eventuele naweeën ;)

13. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik had ook bij de derde bevalling erge naweeën, net als bij de tweede. Beide keren tot ca de 4e dag de maximale dosis paracetamol nodig gehad om te kunnen funcitoneren en dan nog lag ik af en toe te trappelen in bed van de buikpijn.

Deel Deze Pagina