Vlos is net weg en heb 1-2 cm ontsluiting en om de 5/6 min weeen Als ze om de drie min komen en dan een uur lang mag ik weer bellen.. Wie toevallig ook? Of voor diegene die dit ook hadden Hoe snel volgden de weeen op naar om de drie min?
D83, wat fijn dat je nu weet dat het begonnen is. Bij mijn eerste duurde het wel een paar uur voordat ik om de 3 minuten weeen had, bij de 2e en de 3e was dat binnen een uur. Succes in ieder geval, zet em op!!!!
Wij dachten ook dat het begonnen was. Om de 3 min pijnlijke weeën en 3 cm ontsluiting. Alleen is alles nu stilgevallen pfff ben benieuwd wanneer dit kindje zich aandient. Eigenzinnig is het wel al!
Wat leuk! heel veel succes! kan niet wachten tot mijn tijd aanbreekt! wil me kleintje nou wel graag zien eigenlijk!
Ik had om de 6 minuten weeen, binnen 2 uur was ze geboren! Kan heel snel gaan dus. Hoe gaat het bij jou?
Bedankt voor jullie reacties en spannend allemaal zeg! Ben gestript rond elf en ze komen nu wel echt vlot en pijnlijk Verlies ook veel bloed Nog even en dan kan ik weer bellen