Zet hier je schoonmoeder/vader in het zonnetje.

Discussie in 'De lounge' gestart door Melanina, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Na vele topics over negatieve verhalen over schoonfamilie zou ik ook wel eens een keertje positieve verhalen willen lezen.

Ik heb dus helemaal geen moeite met mijn schoonmoeder/vader.
    Ja ze zeuren over mijn vriend zijn rijstijl hahaha maarja daar hebben ze ook wel een beetje gelijk in.

Maar sinds ik de 1ste keer zwanger was (mk) en daarna weer zwanger en nu ons meisje 16 maanden is moet ik zeggen het zijn schatten van mensen.
    Ook met oppassen ik vertrouw ze 100% ze doen niets wat wij niet willen.
    Ze zijn dol op hun kleindochter.
    We komen nu nog vaker bij elkaar over de vloer.
    Dus nee ik zou geen andere schoonouders wensen.
    Dalijk gaan vriendlief en ik een nachtje in een hotel voor ons 10 jarig samen zijn en dan gaat zij voor het eerst daar logeren.
    Nou ik maak me helemaal niet druk of alles goed zal gaan en hoe ze met haar om zullen gaan.
    Dus ik ga met volle teugen genieten van dat weekendje en weet dat onze dochter in de beste handen is.

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Toen ze nog bij elkaar waren had ik ook zo over ze gesproken...

people change...

3. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Hier een super schoonmoeder,staat altijd voor me/ons klaar als we haar nodig hebben,kan goed met haar praten over alles.
    Ze past op de kinderen als ik moet werken,voedt ze op precies dezelde manier op als wij,misschien een snoepje meer maar dat mag als oma.

Dus ik mag niet klagen:D

4. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

hier ook goed contact met schoonouders. Staan altijd voor ons klaar als we dat vragen. Niks is dan teveel. En als ik zie hoe dol ze op hun kleindochter zijn, dan kan ik daar echt van genieten. En tuurlijk zijn we het ook wel eens niet eens, maar dat heb ik met mijn eigen ouders ook en dat kunnen we dan over en weer zeggen en hebben dan respect voor elkaars mening.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb ook supercontact met mijn schoonvader en zijn vriendin.. Ze wonen hier in de straat maar zijn totaal niet opdringerig gelukkig. Ik kan altijd bij ze terecht voor alles, ook oppas dus.

Onze dochter is vernoemd naar haar overleden oma (moeder van mijn man) en mijn schoonvader zegt iedere keer nog dat hij daar zo blij mee is, vind ik zo lief. Tis een harde zakenman met een heel klein hartje ;)

6. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Wat voor pleegkind er bij ons komt, crisis of langdurig ze zijn gewoon een opa en oma voor deze kinderen ook al blijft het kindje maar een paar maanden.Ze krijgen net zo veel cadeautjes en worden net zo veel geknuffeld als de eigen kleinkinderen.

Ook oppassen doen ze vaak en vinden ze heerlijk. Mijn schoon ouders zijn echt geweldig.

7. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik vind het positief dat ik ze niet ken..denk ik.

8. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Hier ook super schoonouders! Ze kunnen ivm gezondheidsproblemen niet oppassen oid en dat vinden ze ontzettend jammer. Mijn man gaat minimaal 1x per week op visite (op zijn papadag) en vaak gaan we met zijn drietjes nog een keer in het weekend.

Ze zijn gek op ons meisje maar ook gek op mij. Heb van mijn schoonmoeder al eens een lijstje gekregen met de tekst 'er is geen betere vriendin dan een dochter en geen betere dochter dan jij'. Dat had ze in een opwelling gekocht en ik vond het super lief! Mijn schoonvader drukt mijn man altijd op het hart dat ie goed voor zijn meiden moet zorgen :) Ze zijn echt als een tweede set ouders voor me!

9. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    Hier ook leuke schoonouders..! Oke met schoonpaps botst het weleens maar mijn schoonmoeder is gewoon een schat van een mens! Tuurlijk zou ik dingetjes wel eens anders doen of is er wel eens een oneinigheidje maar dat is toch ook met je eigen ouders. Mijn eigen moeder heb ik niet meer.. Die kan ze natuurlijk niet vervangen maar ik beschouw haar toch echt als mijn 2de moeder. Diego is al vaak wezen logeren en ze zorgen super goed voor hem. (hebben zelf ook nog wel 2 kleine kinderen van 5 en 10)
    Kortom ik zou ze niet willen ruilen!

Deel Deze Pagina