Misschien kunnen jullie mij helpen, want mijn ideeën zijn op Eind van dit jaar gaat mijn collega met pensioen, dus ik ben op zoek naar een afscheidscadeautje. Normaal gezien kan ik zelf wel iets bedenken, maar voor deze man weet ik het echt niet... Het is een alleenstaande man zonder kinderen, drinkt niet, heeft maar 1 hobby en dat is formule 1, verder geeft hij nergens om... Ik weet dus echt niet zo goed wat ik tijdens het afscheidsetentje moet geven....
Hoe goed is contact op de werkvloer? Ik heb al eens een fotoboek gemaakt met foto's uit de oude doos, foto's van uitstapjes en elke collega een stukje tekst laten schrijven met een foto erbij dat in een mooi album geplakt.
Bestaat er geen tijdschrift over de Formule 1? Zo ja, dan kun je misschien een bladcadeau geven of een snackmandje voor een middagje Formule 1 kijken.
(Verjaardags)kalender van Formule 1 Rondleiding op circuit van Spa-Francorchamps Rondleiding | Circuit van Spa-Francorchamps circuitrijden op verschillende circuits Autosport en circuit rijden keuze kado zelf racen als uitje. - Arrangement - Event Store Racen zelf doen als kado geven al voor 55 euro diverse circuits met of zonder datum of voor groepen als piloot voor BMW of Ferrari rijden maar ook rally circuit Of kijk eens hier: https://www.formule1.nl/
Dankjewel alvast dames! @pandavliegen In principe is het ieder voor zich, maar misschien is het niet eens zo'n gek idee om het gezamenlijk te doen... @Vlindertjeh Ik werk zelf al langer bij het bedrijf, maar op deze afdeling en in dit team pas net 2 maanden. Ik ben de opvolger van diegene die met pensioen gaat haha, dus echt goed contact is er maar goed 3 maanden in totaal @Kyra73 @Emilie69 Dat zijn wel leuke ideeën! vergeten erbij te vertellen, maar de man in kwestie is super rijk, hoeft eigenlijk al jaren niet meer te werken voor zijn geld.. en aangezien hij alleen woont gaat hij met enige regelmaat naar alle formule 1 wedstrijden in Europa... hij heeft dus vrijwel alle circuits al eens gezien...
Een mooi fotoboek. Geen persoonlijke foto's maar een fotoboek van een bekende of minder bekende fotograaf. Wordt vaak gewaardeerd. Mooiste is als het wat aansluit bij de interesses van de ontvanger.
Of zoiets https://www.bol.com/nl/p/f1-2016-wat-een-jaar/9200000064462668/?Referrer=ADVNLGOO002008I-G-37231077481-S-273384563457-9200000064462668
Als het echt zo'n F1fan is, vindt hij het niet erg om nog eens naar een circuit te gaan, die hij al gezien heeft.