Zag vandaag de documentaire van de ncrv " een kwetsbaar begin " Herkenbaar, maar ook moeilijk om te zien. Heeft nog iemand deze gezien
Wij hebben hem ook gezien. ik kende de docu al van de uitzendingen 5 jaar geleden. Ons zoontje heeft ook in het azm gelegen waar de docu gemaakt is. De arts die in het begin aan het woord was heeft ook onze zoon in het begin bijgestaan. Vreselijk herkenbaar allemaal. De alarmen en andere geluiden. De couveuses etc etc. Hield het niet droog tijdens de uitzending, maar wat is het dan fijn om daarn ons zoontje nog een dikke knuffel te kunne geven. P.S komende maansdag deel 2 om 22.55
Wij ook gezien, inderdaad heel herkenbaar. Die piepjes vergeet je nooit meer, pff. Vond het erg heftig en ook erg zielig voor het jongetje en zijn ouders. Online op de website van het azm kan je deel 2 al bekijken.
Heb geprobeerd te kijken maar kon niet meer ophouden met janken gewoon echt emotioneel incontinent momenteel. Gelukkig heeft onze jongen alleen op medium care gelegen maar toch....ik kijk ook elke keer even omhoog als ik door de hal van het azm loop. Beebje 2 zit gelukkig nog waar ie moet zitten, verkeerd om maar dat mag de pret niet drukken want was toch wel bang dat ik ook deze keer te vroeg zou bevallen.
Ja hier ook gezien... Jeetje heel emo vond ik het. Niet eens alle geluiden, maar vooral de reactie(s) en emoties van de moeder... Herkenbaar. Zo kwetsbaar, zo sterk, zo veel verdriet...
Hoi! Er is al een topic over dit onderwerp: http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/329630-kwetsbaar-begin-vijf-jaar-later-documentaire.html Daarom doe ik deze dicht.