De pc hier is weer op internet aangesloten dus ik ga vanmiddag maar eens even zoeken naar nieuwe spelletjes voor de DS
Ben nu bezig met Super Scribblenauts. Heb alleen vraagtekens bij de opgave: Sluit vrieden met de aliëns, maak een ambassadeur van de aarde en dat dan de oplossing een blonde politicus is
Heb je hem gekocht of gedownload? Ik ga even denken over die blonde politicus! (kun je het antwoord niet op inet vinden? alhoewel dan de lol er misschien ook een beetje af is natuurlijk)
Legend of Zelda games zijn ook erg leuk! en Final Fantasy <3 en natuurlijk mario spellen haha, Professor layton is idd ook erg leuk (er zijn meerdere van dat soort spellen maar die heten anders kom niet op de namen er van >.< maar zijn dus ook puzzel/zoek spelletjes)
Ik heb al mijn spelletjes gewoon legaal gekocht, houd niet van het downloaden van spellen. Mijn man riep direct dat ze Wilders maar moeste sturen, maar die kent het spel niet, een blonde politicus snapte hij wel en het was nog goed ook
Ik heb inmiddels denk ik zo'n 50 spellen, van AC tot Zelda. Er is voor ieder wat wils hoor. Wacht nu met spanning op de nieuwe Layton voor de DS en straks natuurlijk de eerste echte Zelda voor de Wii.
lol eerste echte zelda? twilight princess is eerste die op de wii is uitgekomen van de zelda serie op de N3DS komt Ocarina of Time uit nou heb ik die al voor op de N64 maar hij lijkt me ook leuk op de DS haha
Twilight Princess is een GC titel die op het laatste moment nog is aangepast voor de Wii zodat hij een launchgame zou zijn, een systemseller, maar het is geen echt Wii-titel. Ik heb ze toendertijd wel samen gekocht en heb dus ook de versie voor de Wii
is dat zo? zou toch denken dat het speciaal voor de wii is gemaakt en dat ze toch voor de gc hebben gemaakt aangezien de wii toen net nieuw was =3 noujah aangezien hij op de wii is uitgekomen is het toch wel een wii titel? :/ of zie ik dat verkeerd?
Skyward Sword wordt officieel gezien als de eerste Zelda voor de Wii omdat TP niet gemaakt is voor de Wii, als de release van TP niet zo vaak uitgesteld was zou hij ver voor de Wii al op de markt zijn gebracht. Daardoor is het een van de laatste grote titels (en in mijn ogen ook de beste) voor de GC. Sorry, ben een beetje een Zelda purist.
heeft iemand van jullie misschien de software voor het r4 kaartje van de nintendo dsi xl?????? ik heb het nu al 100 keer geprobeerd maar mijn dsi ziet die kaart niet grrrrrrrrrrr. hoop dat iemand mij kan helpen liefs Es
ah zo het heeft idd wel lang geduurt voordat hij eindelijk uitkwam =O denk dat ze bewust hebben gewacht daar mee. Ben toch wel benieuwd naar het nieuwe zelda spel haha heb nog geen wii (had TP op de gc gekregen) vraag me ook af of ze van Ocarina of Time extra dingen in doen (wat vaker gebeurd met de remakes)
hihi heb zelfs een echt gouden triforce aan een ketting, dochters heten overigens geen Zelda, zo ver ga ik dan weer niet. Remakes hebben niet altijd iets extra's, eerdere rereleases van OoT hadden geen echte extra's alleen een hogere moeilijkheidsgraad.
Bij de Intertoys hebben ze nu de CSI game voor de NDS voor een tientje in de aanbieding. Wij hebben de CSI games voor de XBOX 360 en die vond ik altijd wel erg leuk.