Com[uter aansluiten!

Discussie in 'De lounge' gestart door Saartje123, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hoihoi,

Dit rubriek lijkt mij het beste passen bij mijn volgende vraag. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Als je geen vaste telefoonaansluiting en geen kabelaansluiting hebt, kan je dan alleen adsl internet aanvragen? Dus zonder een connectie met de telefoon of kabel?

Mvg,

2. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Ik heb geen idee hoe het precies zit met adsl, maar wij hebben geen telefoon en wel kabelinternet :)

3. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    Ja dit kan. Moet je bij telfort kijken daar heb ik internet van maar andere providers kunnen het ook.

Eigenlijk kan het niet zoals jij het stelt. Wil je internet, dan moet je een telefoonlijn hebben. Maar je krijgt geen nummer. Dit betekend dat Telfort bij KPN jouw telefoonlijn activeert en zij betalen KPN daar wat huur voor. Jij betaald gewoon een bedrag aan Telfort verder niks. Telfort laat er alleen internet over heen lopen. Jij hebt dan dus wel internet maar geen telefoon en betaald alleen Telfort.

Naast Telfort heeft Online dit ook en ADSL Only van KPN baseert zich op precies hetzelfde principe.

Dus zonder telefoonlijn kan niet maar je kunt wel internetten zonder dat je een lijn bij de KPN aanvraagt. Als je internet aanvraagt bij 1 van de bovenstaande providers vragen ze bij het formulier via internet gewoon of je beschikt over een vaste telefoon. Gewoon nee kiezen en doorgaan met het proces en na 4 weken heb jij gewoon internet zonder vaste telefoon.

Kabelaansluiting staat daar los van heb je totaal niet nodig als je ADSL neemt.

4. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
  5. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hartstikke bedankt voor jullie reacties meiden! Hier kan ik verder mee komen!. ; )

Deel Deze Pagina