Sinds vrijdag is er in Diest een meisje van 18 vermist. Annick Van Uytsel verdween na een nachtje stappen in Schaffen. De ouders deden vandaag een emotionele oproep. Ik heb tranen met tuiten geweend, zo raakt me dat. Ik hoop dat ze het meisje alsnog vinden! Daarom brand ik een kaarsje voor haar en voor haar familie. Doen jullie mee?
Heb zin om even stevig te vloeken (zal het uit respect voor anderen zeker niet doen, maar het was mijn eerste gedachte, excuus). Waarom kunnen jonge meiden/mensen tegenwoordig niet meer gewoon lekker een avondje stappen zonder meteen van de aardbodem te verdwijnen? Wat voor wereld is dit? Straks kun je helemaal de deur niet meer uit!
Nog steeds geen nieuws over Annick. Ze hebben nu de rivier de Demer onderzocht, niks gevonden... Ik begin het ergste te vrezen Ze is al van zaterdagmorgend weg.
ik denk dat we ons weeral aan het ergste mogen verwachten, waar gaat het heen met ons belgië. we zijn nergens nog veilig tegenwoordig. Ze hebben zelfs haar gsm proberen te traceren en in halen hebben ze hem kunnen traceren, doch hebben ze hem eigenhandig afgezet en is er geen spoor meer naar haar gsm ook. voor de ouders en vrienden is dit niet min, hopelijk vinden ze haar goed en wel terug, doch heb ik er veel schrik voor dat er haar iets overkomen is.