neckermann

Discussie in 'De lounge' gestart door Meliske, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dushi

Dushi Niet meer actief

:p trieste verhalen als je je bedenkt dat een pakketje inpakken helemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn.

Ik heb 7 jaar geleden voor het laatst iets bij Neckermann besteld.
    Een driedeurs garderobekast.

Wij een zaterdagje die kast in elkaar zetten.... bleek dat we deel 2 twee keer hadden en deel 3 ontbrak dus. Tja :p wordt lastig dan he... :)

Ik kan er nu om lachen, maar ga maar eens 1 pakket mee terug geven aan het vervoersbedrijf. Ik had het blijkbaar niet goed ingepakt en dus waren ze bang voor beschadigingen ! Heeft me nog lint en tape gekost en niet te vergeten flink wat vrije tijd :x

Dat was zoals je wel begrijpt de laatste bestelling

:D

Groetjes,
    Danielle

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    heb een mailtje terug gehad van neckermann, met dat het bedrag eraf gehaald zou worden, en dat ik een nieuwe factuur zou krijgen met het goede bedrag, excuses voor het ongemak en hopelijk gebeurt dit de volgende keer niet...

nou weet wel zeker dat dat niet meer gebeurd, ik bestel gewoon niks meer :)

3. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Jullie hebben allemaal problemen gehad met Neckermann met jullie bestelling. Ik heb problemen nu ik iets ontvang wat ik nooit heb besteld. Is er gisteren een pakketje bezorgd op mijn naam op mijn oude adres. Volgens de pakbon zouden er vijf spijkerbroeken en een Nintendo-spelletje in moeten zitten. Er mist dus mooi een spijkerbroek. Nu kan ik het allemaal wel terugsturen maar ongetwijfeld zullen ze zeggen dat ik die missende broek moet betalen. Ja dag, ik heb niets besteld. Wat nu?

4. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ik lees allemaal slechte ervaringe van de Neck. Ik heb alleen goede ervaringen gehad, maar alleen omdat ik toen de tijd die spel speelde - met de rad (zo'n 5 jaar geleden denk ik). Ik kreeg elke dag prijs, heb al die prijzen thuis gekregen. Ben er tevreden mee, niks besteld, maar toch gewonnen. Hoezo Nederlander :) :)

5. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    Zonnetje en Claartje het is inderdaad ontzettend vervelend met selektvracht,
    het meest iritante is dat ze het afleveren bij de buren, ik bedoel waar halen ze de brutaliteit vandaan!
    daarom ben ik het anders gaan doen, ik laat het afleveren bij zo'n (kiala)punt dan kan ik het halen wanneer ik wil,
    als ik iets krijg van selektvracht (laatst een telefoon van tele-2) waar voor betaald moest worden, wat mijn buren dus gelukkig niet deden, heb ik ze gebeld en bij mijn werk laten bezorgen
    het is gewoon TE brutaal dat die bezorgers zo simpel denken te mogen beslissen dat ze mijn pakje bij de buren kunnen / mogen bezorgen,
    ik bedoel wat is DAT!
    over neckermann en wehkamp heb ik overigens geen klachten, maar bestel af en toe enkel wat kleren, andere dingen koop ik liever in een gewone winkel waar ik gelijk kan zien wat het is

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hmm balen dat zoveel mensen er problemen mee hebben. Ik bestel al jaren via Neckermann en nog nooit problemen mee gehad, ja 1 keertje dat op de site stond toen ik bestelde het in voorraad was en later bleek het toch uitverkocht te zijn. Ja dat is dan jammer, kan gebeuren vind ik.

We hebben vorig weekend een tuinset besteld, en er zou 2 weken levertijd op zitten, we hebben nu al de stoelen en de kussen binnen.

7. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik bestel nooit via postorderbedrijven.Ik ga liever naar de winkel, ik vind het anders zo'n gedoe. Als een pakket niet bevalt moet je het terugsturen. Leveren als je niet thuis bent etc etc. Ik zie de meerwaarde niet van zo'n postorder bedrijf.Verder blijf je last houden van telefoontjes, reclame etc.
    Ik weet dat; mijn moeder besteld wel een via zo'n bedrijf.

8. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

Ik heb ook meubels besteld via neckermann,
    maar omdat we nog druk zijn met de verbouwing van ons huis, wilden wij ze graag pas in juli hebben...
    Dat was geen probleem en we hebben een datum in juli afgesproken..
    Krijg ik de week erop een brief dat ze binnen 3 weken al geleverd werden :confused:
    Dus ik bellen en verteld dat ik al een datum had afgesproken in Juli..
    Dat kon helemaal niet werd mij verteld, uiterlijke levertijd is 4 weken :eek: ..

Dus nu krijgen we ze al 16 mei terwijl we nog helemaal geen plek hebben... Alles is ook al betaald, anders had ik ze wel later besteld! :rolleyes:
    Dus tja...

Nu nog hopen dat het de goede meubels zijn!

9. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

Deel Deze Pagina