Bambix-pap

Discussion in 'Voeding' started by Mirna, Jun 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirna

Mirna Bekend lid

May 6, 2005
    908
    0
    0
    Sinds 2 ochtenden krijgt Isa Bambix-groeipap. Komt het jullie bekend voor dat ze dan de flessen minder goed gaat leegdrinken?

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Hoi Mirna,

Dit komt me niet bekend voor, wel kan ik me voorstellen dat Isa sneller verzadigd is door de pap of wellicht moet ze te hard zuigen aan de fles en heeft ze een grotere speen nodig?

Gr. Wendy

3. Mirna

Mirna Bekend lid

May 6, 2005
    908
    0
    0
    Ik heb Avent en dan de drie standen speen. Ook heb ik er een gaatje ingeprikt, daardoor gaat het makkelijker.
    Ik bedoelde dan de flessen voor de rest van de dag.

4. Mirna

Mirna Bekend lid

May 6, 2005
    908
    0
    0
    Wat voor ervaringen hebben jullie trouwens met de 7 mnd pap(Bambix of Molenaar)???

5. miranda72

miranda72 Actief lid

May 25, 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    ik heb er geen ervaring mee want ik geef nog gewoon rijstebloem pap daar doet scott het best op dus waarom zal ik over gaan
    maar ik weet wel dat je van de groeipap heel snel vol zit

6. stamper

stamper Bekend lid

Apr 12, 2005
    739
    0
    0
    Female
    huismoeder
    alkmaar
    hoi mirna

ik had met me dochter ( die nu 6 is ) molernaar kindermeel .
    en voor levy gebruik ik nog rijstenbloem , hij moet nog even wachten met bambix of molennaar .Hoeveel flessen krijgt isa nog ? misschien kan er 1 fles vanaf .

groetjes yvonne

7. Mirna

Mirna Bekend lid

May 6, 2005
    908
    0
    0
    Ze krijgt nu nog 4 flessen, maar ik denk idd dat er een fles af moet. Daar hadden ze het op het CB ook wel over, maar ik dacht dat dat pas was, wanneer ze ook brood krijgt. Ik kijk vandaag of ik de fles van 3 uur eraf kan laten. ;)

8. Niet meer actief

de pap vervangt inderdaad een fles. In rijstebloempap zitten geen voedingstoffen van de pap zelf, en bambix heb ik heel kort gegeven en ben toen overgegaan op brinta.. In het begin gaf ik in de fles, maar met 9 mnd gaf ik het op een bordje. Wat ze niet wilde. Ik ben met 10 mnd (denk ik, goh wat vergeet je dat snel) gestopt met pap en gaf gewoon brood.. Hier wordt geen pap meer gegeven.

9. Mirna

Mirna Bekend lid

May 6, 2005
    908
    0
    0
    Ah, vandaar! Nou bedankt voor jullie reacties! :)

10. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    mij is gezegt meis door CB dat Caitlin door bijvoeding minder voeding gaat nemen

ze kreeg 210cc 4x per dag ze zit nu op 180cc 4x per dag maar die drinkt zo ook niet helemaal leeg soms

niets om je zorgen om te maken
    Caitlin slaat de fles weg als ze genoeg heeft en dan heeft ze ook echt genoeg

11. stamper

stamper Bekend lid

Apr 12, 2005
    739
    0
    0
    Female
    huismoeder
    alkmaar
    hoihoi

Levy wil niet meer dan 2 flessen van 210 .
    s ochtens 210 met rijstenbloem en dan rond een uur of 10:00 fruithap en dan gaat hij lekker slapen en als hij wakker word krijgt hij wat drinken en s avonds krijgt hij een potje eten met een toetje ( danoontje ) en dan om 19:30 nog 1 fles en dan lekker slapen . en als ik probeer om s middags nog 1 fles te geven , dan pakt hij die niet .

groetjes yvonne

12. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    cailtin slaat er ook wel eens eentje over hoor Yvon

niets om je zorgen over te maken dus als ze niet de hele fles meer leeg drinken, als ze hongertjes hebben dan melden ze zich wel hoor

en caitlin hapt liever dan lebberen ;) ja diksap daar is ze gek op

13. stamper

stamper Bekend lid

Apr 12, 2005
    739
    0
    0
    Female
    huismoeder
    alkmaar
    Levy is ook gek op diksap ( maar nou heb ik van de week weer ergens gehoord dat diksap zorgt voor verstopping ) hebben jullie daar ook van gehoord . Ik merk er bij levy niks van .

en levy doet het prima op die 2 flessen , en hij ziet er goed uit dus ik maak me er ook geen zorgen over hij vind fruit en groente gewoon lekkerder .

groetjes yvonne

14. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    haar ontlasting is wel iets dikker geworden maar verweet dat aan de andere samenstelling van haar voedingspatroon

voorheen waren het super slappen broeken ivm haar voeding
    maar verstopping nee daar heeft ze geen last van
    ene dag poepert ze iets meer dan de andere dag
    maar toch gemiddeld 1 broek per dag en niet hard
    dus even aanzien dan maar ,ze krijgt het al een maand lang dus als het echt verstoppingen zou veroorzaken dan zou ze dat toch al moeten hebben toch?

15. stamper

stamper Bekend lid

Apr 12, 2005
    739
    0
    0
    Female
    huismoeder
    alkmaar
    Ja het lijkt mijn ook dat ze er dan al last van zou moeten hebben levy heeft ook geen last van verstoping hoor . dus misschien is het dan niet waar of hebben onze kinderen er geen last van .

groetjes yvonne

ps hoe gaat het nu met je zoon en met jezelf .
    zijn jullie al achter de namen gekomen .

yvonne

16. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    @ Yvonne

ja gaat beter met beide , mijn boosheid is gezakt :)
    en nee weten nog geen namen maar ze gaan van het weekend naar de disco waarvan ik vermoed dat die knullen Dave daar van kennen

dus we zullen zien

(sorry mirna even ontopic ;))

Share This Page