Hoi, wie heeft er ervaring met de babycook? Ik heb hem net aanbevolen en wil hem zelf ook binnenkort aanschaffen. Thanks, Audrey
Hoi, Wij zijn heel blij met onze babycook en gebruiken hem nu al bijna 6 maanden zeker 1 a 2 keer per dag voor een fruithapje of een warme maaltijd. Je kan er heel veel verschillende recepten mee maken. Het enige wat maar niet lijkt te lukken is rijst koken in de daarvoor bestemde rijstkoker. Een vriendin van mij heeft de babycook ook en is er net als wij blij mee, maar ook haar lukt het niet goed om rijst te koken in dat rijstkokertje. Heeft iemand daar een goede tip voor? groetjes van Hamtaro
wij hebben hem ook, en eerlijk gezegd gebruik ik hem dus echt niet, heb hem in het begin gebruikt voor wat fruithapjes en dat was het dan, heb er nooit mee gekookt. Als je interesse zou hebben, mag je hem best overnemen. Hij kwam van de 9mnd beurs 2010 heb de paarse/aubergine koffer er bij.
Ik heb er ook een te leen. Hij bevalt maar dat ik er zelf 100 euri voor over zou hebben dat niet. Als ik nog eens zwanger ben dan zou ik die van Avent willen heb ik bij een vriendin gezien en die zag er 100x beter en makkelijker schoon te maken uit. Maar goed dat is mijn mening en zo denkt iedereen er verschillend over. Overigens mogen we hier op crèche dagen geen eigen gemaakte potjes mee geven en dus moet je alsnog potjes kopen en dus maak je helemaal niet veel hapjes. Weet niet hoe het bij jou opvang is later misschien iets om over na te denken.
Ik heb hem een tijdje gebruikt, maar eigenlijk vond ik het helemaal niets. Lastig schoon te houden, pureren is niet gelijkmatig, vond het lang duren voordat alles gaar was. Daarbij vind ik hem erg lelijk. Hij staat bij mij te verstoffen in de kast.
Ik heb 'm ook, maar gebruik 'm eerlijk gezegd maar heel weinig. Misschien ook omdat ons meisje in eerste instantie niet zo geïnteresseerd was in warm eten en nu eet ze gewoon met de pot mee. Ik vind het opzich wel een fijn ding en ik vind 'm helemaal niet lastig om schoon te maken, ik zet de kom+deksel gewoon in de vaatwasser en dan komt ie er weer spik en span uit. Ik heb er over nagedacht om 'm te verkopen, maar wil 'm toch wel houden voor als we een tweede krijgen..
Ik heb er ook over nagedacht, maar uiteindelijk toch maar een staafmixer van een tientje bij de blokker gekocht, die ook maar kort gebruikt werd. Met 7 mnd werd hier zo goed als met de pot meegegeten en toen ben ik gewoon gaan prakken.
Ik had een soortgelijk apparaat, maar dan van Avent Philips. Die is trouwens ook in de hoogte i.p.v. de breedte, wat weer ruimte op je aanrecht scheelt. Zat gratis bij een abonnement op de Kinderen. Bij de eerste nooit gebruikt, want toen had ik hem niet en ook niet gemist, maar ik vond het bij de tweede best een makkelijk ding. Natuurlijk kun je wel zonder, maar ik vond het wel handig. Hop, je gooit de groente en aardappeltjes er in, zet hem aan en stomen maar. Je hebt er geen omkijken naar. Vaak had hij eerder honger dan wij, dus zette ik hem gewoon een half uur eerder aan en ging daarna pas ons eten maken. Schoonmaken was supersimpel, je mikt dat ding gewoon in de afwasmachine.
Voor degene die dat avent philips ding willen, als je een rekening hebt bij de ING, of iemand kent met een rekening bij de ING, kan je hem met rentepunten voor de helft van de prijs kopen! https://rentepunten.ing.nl/detailProduct/detailPage.jsp?channelid=21350
ik heb zojuist een nieuwe babycook besteld, ik ben er helemaal fan van. Dit is dan ook mijn 2de exemplaar. ik gebruik m ook bijna iedere dag. wij eten zelf vaak laat op de avond en dat is te laat voor de kids, dus babycook aan en optijd eten voor de kids. echt een wereld ding! toen ik van de week merkte dat de stoomfunctie heeft heeft begeven heb ik direct een nieuwe besteld en hopelijk komt hij morgen.