Nederland gokt op zwangere Katja Schuurman

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door LastminuteMama, 1 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Nederland gokt op zwangere Katja Schuurman
    LONDEN - Katja Schuurman wordt in 2008 zwanger. Daarop gokt 98 procent van de Nederlanders die zich hebben geregistreerd bij het online wedkantoor Unibet.

Over een huwelijk tussen Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen zijn Nederlanders heel wat minder zeker. Slechts 40 procent gokt erop dat de twee elkaar in het nieuwe jaar het jawoord geven.

Op basis van de reeds geplaatste weddenschappen maakt het Nederlands elftal komende zomer weinig kans om het EK in Oostenrijk en Zwitserland te winnen. 57 Procent verwacht niet dat Oranje bij de eerste vier zal eindigen. Aan de sportieve prestaties van zwemmer Pieter van den Hoogenband twijfelen maar weinig mensen. 85 Procent zet zijn of haar geld op een gouden medaille bij de Olympische Spelen in China.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Voor voetbal intereseer ik me niet zo, maar gok er ook wel op dat Katje met de pil stopt.

Of Jan en Yolanthe dit jaar nog gaan trouwen weet ik niet maar vind het wel een leuk stel samen hoor. ( wil best wel een keer een weekje met haar ruilen :p)

3. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Mij maakt het nu echt helemaal niets uit of katja zwanger wil worden/zwanger raakt of wat dan ook...lekker belangrijk ook :rolleyes:
    Maar ik denk ook niet dat Nederland ver komt bij voetbal.
    En of Jan en Yolanthe gaan samenwonen, we zullen het zien :rolleyes:

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Samenwonen doen ze al :p

5. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Wat?! Waar houden mensen zich mee bezig!

6. ergens waar ze blijkbaar geld mee verdienen :D

7. Aura

Aura Niet meer actief

Laat die Katja eens met rust, als ze 2 kilo aankomt is ze opeens zwanger etc. Vind dat echt zielig voor haar, tuurlijk kies je er wel een beetje voor maar stel je voor dat ze heel graag willen maar niet kunnen? Dan is het extra pijnlijk.

Voetbal wordt weer niks dit jaar....

En Yolanthe en Jan, tja leuk stel maar zou nog liever ruilen met Jan dan met Yolanthe.. Hoop dat ze een gelukkig jaar krijgen.

Deel Deze Pagina