mc Leod's daughters - wie goed bekend met deze serie?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door giebel, 25 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ik heb dit een jaar geleden ofzo ontdekt. Ik heb inmiddels 3 seizoenen op dvd en de afgelopen zomer fanatiek gevolgd. Net 5 zond op den duur 2 afleveringen per dag uit, later 1. Eergisteren ofzo was de laatste van seizoen 7, die eindigd met een auto ongeluk waarbij 4 personen te water raken.

Net 5 besloot daar te stoppen met uitzenden...grrrr. Hun goed recht natuurlijk, maar ik wilde ook het laatste seizoen erachteraan zien. Dus besteld bij bol (ik wil de serie toch compleet) Ik krijg het net binnen en ga kijken. Maar ik snap iets niet.

In de eerste aflevering van seizoen 8 zit uiteraard een stukje ''wat eerder gebeurde'' en daar zitten een paar fragmenten in die niet geweest zijn. Nav het autoongeluk, een scene van Kate die vraagt waarom Riley er niet meer is in de kerk. Een scene van Phil die opbiegt aan Maura dat hij niet Grace gered heeft, terwijl men dat wel denkt. En een scene tussen Patrick en Taylor, waarin ze zegt hem niet kwijt te willen raken...

Uit wat voor aflevering zou dit komen? Als ik op internet kijk bij de episode guide, klopt het dat die met het autoongeluk de laatste was van seizoen 7. En het klopt ook dat dit de eerste is van seizoen 8...

Hoe kan het dan dat er in het voorstukjes scenes zitten die erop duiden dat er nog een aflevering tussen hoort? Heel vreemd vind ik dit.

Iemand die dit weet?

2. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Mag dicht/verwijderd. Stomme fout: mijn dvd recorder speelde automatisch af maar begon bij de 2e afl van de dvd...vreemd. Stom stom stom

3. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Veel plezier met kijken, als het komt kijk ik ook altijd.

4. Flinstone

Flinstone Niet meer actief

Veel plezier! Ben grote fan van de serie!

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hihi :D

6. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ik vind het ook een supermooie serie maar ik vind wel dat er in de laatste 2 seizoenen te snel en te veel in vaste spelers gewisseld wordt. Goed dat ze gestopt zijn denk ik... Nog steeds mooi hoor maar als je seizoen 1 en 8 vergelijkt dan is het een hele nieuwe serie bijna. Die zich op dezelfde locatie afspeelt. Dat het echt hun 'thuis' is, vind ik dan niet meer zo geloofwaardig. Maar het blijft mooi, vooral door de mooie natuur beelden en de dieren.

Deel Deze Pagina