Wie kijkt dit ook? Een serie waarin kinderen worden gevolgd in het Sophia KZH. Behoorlijk heftig programma met allemaal kanjers en hun verhaal. Ik heb het de eerste 3 afleveringen niet droog kunnen houden, maar wellicht komt dat ook omdat ons zoontje daar is geopereerd aan zijn schedel.(dus extra emotionele belading) A.s dinsdag is trouwens een schedeloperatie te zien. Het programma komt (zover ik weet) iedere dinsdag om 21.30 op Net 5
Ik ook niet. Bedankt voor de tip, BLiS, ik ben niet zo'n onderschriftenlezer. 'Oke' moet denk ik zijn: 'Ook'. Anyway: ik heb gekeken en het emotioneerde me omdat het zo herkenbaar is allemaal.
Ik kijk ook. Ik heb er zelf 3x gelegen als 5-jarige' 17-jarige en 19-jarige. Heel bijzonder om te zien dan. Sommige artsen komen ook bekend voor. Heb echt te doen met dat meisje met kanker. Maar vind haar wel erg dapper!
kijk er ook naar ,, daarna komt ook kleine baby's grote zorgen .. door de zwangerschap lig ik nu vaak te huilen dus vraagt mijn man waarom kijk je het dan toch schat , interessant en zie graag hoe het gaat met het meisje met kanker van het kinderziekenhuis, maar goed zakdoek erbij is vaak wel nodig
Ik durfde eerst niet zo goed te kijken, maar ik heb de aflevering van 23-09 zojuist gekeken met een brok in mijn keel. Heftig hoor. Vooral het meisje met kanker en het meisje met de afwijkende schedel, grepen me erg aan. Veel herkenning ook qua spanning van de ouders. Mijn zoontjes zijn allemaal wel eens geopereerd, maar 1 van hen meer dan 10 keer. hij lag bijna een jaar in het ziekenhuis, dit was de nasleep van de vroeggeboorte.