ok moet ff mijn hart luchten, ik weet niet meer wat ik hier mee aan moet. wij hebben 2jaar geleden een stel leren kennen via een ander stel. we konden het gelijk mega goed met elkaar vinden. we hebben ook nog een tijdje bij hun gelogeerd toen er bij ons ingebroken was en ik niet meer thuis durfde te slapen. maar goed we zagen elkaar echt heel vaak soms wel 5x inde week was heel erg intens. en ineens na oud en nieuw heb ik nix meer van hun gehoord. heb hem een email gestuurd, en k kreeg terug dat er iets was met zijn moeder, maar dat niet kon vertellen. dus ik dacht iets heel ergs. werd ik een maandag avond gebeld door hun, en nu heeft zijn moeder in februari gereageerd op een huis en die kreeg zij toe gewezen(maar zijn vader is overleden) dus ze klapte in elkaar omdat ze dus dan het huis van haar en haar man weg moest doen. maar nu gaan die vrienden van ons dus zijn moeders huis kopen waar zij gewoont heeft met haar man (snappen jullie het nog ) en verder is er dus nix aan de hand, nou ja ik ben dus een beetje in de war dat je om zo iets dan 7 maanden lang nix van je laat horen. aangezien we Echt alles met elkaar deelden. voor mij is de vriendschap een beetje over, of is dit heel raar gedacht? Die andere vrienden van ons zeggen dat ik me aan stel.
ik kan je zeker wel; begrijpen hoor want reageren ze alleen als er wat is nu dan want het is wel lang om niks van je te laten horen beetje raar of ga eerst met ze praten
Nouja ligt er een beetje aan waneer die man dan overleden is. Als dat dus rond die tijd was dat ze niks hebben laten horen kan ik me voorstellen dat je ff je handen vol hebt aan je moeder...en misschien vonden ze het te moeilijk het uit te spreken enzo. Al is 7 maanden wel wat lang. Maar ik heb meer vrienden die ik bijna niet zie...en als ik ze dan weer zie is het van ouds weer helemaal gezellie en goed. Dus...tja...beetje moeilijk vanaf hier beoordelen natuurlijk
die man is nu 4 jaar overleden. en ik vind het ook moeilijk om te beoordelen vanaf hier weet niet wat ik er mee aan moet.
Beetje raar hoor....zou hetzelfde gevoel als jou hebben. En 7 mnd niks van je laten horen, ondanks problemen, is mij te lang.
Ik hou juist niet van vrienden die claimen. Ik vind het niet normaal dat jij er een probleem van maakt eigenlijk. Sommige dingen zijn voor de familie en ook erg prive. Waarom moet je dan direct zo boos worden. 7 maanden lijkt lang, maar zijn echt zo om hoor. Ik snap dit dus echt niet.
tjah het is niet claimen hun waaren juist altijd onze beste vrienden en dat is dan ineens over dat ken toch niet zouik dan denken. maar goed jij bent het nooit met iemand eens dus tjah ga er verder niet op in!
Ik vind zeker niet dat je je aansteld. vriendschap moet wel van twee kanten komen en hoe ik het zo lees komt er van hun kant op het moment erg weinig. Zou denk toch een keer terug bellen, of een afspraak maken en zeggen wat je dwars zit. Als het echt een goede vriendschap is/was moet je daarin eerlijk kunnen zijn. Gewoon eerlijk zeggen dat je het gevoel hebt dat er meer aan de hand is en dan hopen op een eerlijk antwoord. Succes
Als je elkaar normaal 5 x per week ziet, en dan opeens 7 maanden niet vind ik 7 maanden wel heel lang hoor
Dat vind ik dus ook Kaatje..raar... Stuur anders een mail met hoe je je erbij voelt....en kijk hoe ze reageren...
k heb ff mijn hart gelucht bij mijn zus! en ik heb nu voor mezelf afgesproken dat hun nu zelf maar moeten komen om iets af te spreken en zo niet dan houdt het gewoon op helaas maar waar.
Ik heb ooit ook zoiets meegemaakt. Bleek dat er een paar 'vrienden' vreemd over ons hadden geroddeld, waardoor ze niets meer met ons te maken wilden hebben. Naar ons was het steeds: druk druk druk. We hebben het tijdens een verjaardag van een gezamenlijke vriend eens op de man af gevraagd en kregen hele vreemde dingen over onszelf te horen. Voor ons was het daarmee ook wel meteen gedaan, want we vonden het erg teleurstellend dat zij niet naar ons waren gekomen om te vragen of het waar was, of in ieder geval om te melden dat deze verhalen de ronde gingen. Het sloeg ook werkelijk nergens op, dus we begrepen niet dat zij dat klakkeloos aannamen. Later bleek ook dat zij jaloers was op mijn zwangerschap, omdat zij al jaren bezig waren. Dat begrijp ik wel, maar we hadden er ook over kunnen praten. Goed, da's mijn verhaal, maar ik voel weer helemaal hetzelfde als ik het jouwe lees. Ik zou dus gewoon eens op de man af vragen wat er is. Desnoods inderdaad in een e-mail of aan de telefoon, als ze geen tijd willen maken. Succes!
Ik neem dit op als een compliment. Beter als bekend te staan als iemand met een eigen mening dan als een kudde dier die met alle winden mee waait. ( als jij een topic opent kun je ook mensen verwachten die het niet met je eens zijn. Mag toch? )
Ik zou 7 maanden ook te lang vinden heeft niks met claimen te maken als je goede vrienden lijkt te zijn en dan ineens kun je niet praaten met elkaar das toch vreemd? Zou t ook eens op de man af vragen! suc6
Nou ik heb ook weleens door erge drukte best lang geen contact gehad met een vriendin die ik al 18 jaar ken. Dan is het zelfs na 6 maanden weer alsof we elkaar gister nog hadden gesproken. Ik denk in dit geval dat de vriendschap dan toch minder diep zat dan dat zij dacht. Van beide kanten, want ik vind dat Ts ook al snel boos is zonder echt precies te weten waarom. Ik vind altijd dat echte vriendschap onvoorwaardelijk is, net als familie en liefde.
ja zon vrienden heb ik ook maar zoals al eerder gezegd vielen deze vrienden in de categorie iedere dag dussssssss is dit lang punt!
hallo zeg he wie zeg dat ik boos ben, ik vraag om raad weet niet wat ik er mee aan moet. maar goed wat ik al zei heb geen zin in jou en tuurlijk je mag zeggen wat je wilt maar jij hebt altijd wat over andere te zeggen en zelf ben te perfect nou volgens mij verre van. en ik vind als ik in die 7 maanden al een aantal keer heb gesmst en gebeld en geemaild dat je dan wel ken reageren dat je ff rust nodig hebt. en ik vind niet dat dit iets te maken heeft met claimen.