Hier (omgeving Arnhem) staan veel straten/kelders/bedrijven enz blank, op mijn man zijn werk zijn de plafonds naar beneden gekomen door de lekkage. Dus het heeft goed geregend of gespoeld hier.
Hier vandaag sinds lange tijd weer regen. Een heerlijk droog en zonnig weekend gehad. En nu hadden we mooi onweer en een plens water. Goed voor de plantjes.
Hier stond de school van de kinderen onderwater. Zijn met man en macht bezig geweest zodat de kinderen morgen weer naar school kunnen. Hier in de straat lagen de putdeksels los en waren het fonteinen. Tot aan de knieën in het water schuur vol water.
Grens Utrecht - zuid Holland gister aardig wat water gevallen. Liggen op de zandbedding van de Rijn en onze kelder kan nog wel eens onder water staan. Maar tot nu toe is de kelder droog. Goed voor de tuin, die had een flinke bui nodig.
Noodweer boven Nederland, brandweer in de regio heeft handen vol (video) Tot 23:45 op school geweest maar de kindjes kunben weer baar school!
Dit idd wij wonen gelukkig erg hoog dus hier geen schade, maar bij een collega, die paar straten naar beneden woont is de bliksem ingeslagen (en dat in een rijtjes huis ) gelukkig geen brand, maar wel veel materiële schade
In Eindhoven heeft het gisteren de hele dag geregend en geonweerd. Ik heb geen auto dus was leuk met kinderen brengen en halen.. Scholen liggen niet naast de deur Er staan hier wat paadjes blank.. Soms de fietstunnels maar volgens mij is de riolering vervangen dus valt het nu wel mee. Onze woning is droog naar dat is een appartement. Ga zo even langs ons nieuwe huis fietsen om te kijken hoe het daarmee staat