ik ben mijn stoofpeertjes vergeten, en toen had ik een soort van zwarte kooltjes in de pan. dat is nog niet zo erg maar wel dat mijn pan helemaal zwart is op de bodem. heeft iemand DE TIP om dit weg te krijgen.
met zon speciale spons voor pannen ben ff de naam kwijt of is het gewoon pannen spons? met van die ijzere draadjes! dat werkt ook heel goed om je frituurpan schoon te maken! succes
Uh een brillospons? Me moeder gebruikt altijd een beetje bleek geloof ik. En daarna heeeeel goed af wassen natuurlijk
thnxs meiden ik ga beginnen met de cola en dan eens bleek proberen. ja sponsjes heb ik al geprobheerd. pfff zonde man van mijn pan
Is mij dus ook een keertje overkomen. Kreeg het met soda er zelfs niet uit. Totdat ik een keertje kroten (rode bietjes) kookte in die pan. Alles was toen weg. Heb nu weer een hele schone pan.
vaatwastabletje erin met water en op het vuur zetten. je ziet vanzelf wanneer het klaar is, dan komt de rommel bovendrijven.
je hebt van muscle een spuitbus voor de oven. Dat erop spuiten 15 min in laten trekken en met een sponsje afnemen en goed afspoelen.
van dreft heb je zo'n speciale spray voor aangebakte dingen, moet je insprayen en laten inwerken en daarna moet het eraf gaan als het goed is
Als je een vaatwasser hebt, er gewoon een paar keer inzetten. Ik had een keer popcorn gemaakt en toen was de hele bodem vol met zwarte rondjes. Met een sponsje en soda kreeg ik het er niet af maar in de vaatwasser verdween het na een paar keer wassen.
ik heb dat ook wel eens. dan gooi ik water in de pan en gewoon afwasmiddel en laat de pan uitkoken. werkt altijd bij mij