Wij hebben ook geen auto hoor, hupla met bus 650 en 3 kwartier later sta je bij de Appie in Putte. Dr gaat zelfs een snelbus die er maar een half uur over doet, maar helaas, dat zijn van die oude bussen met zo'n stang en daar past onze kinderwagen niet door. Wij doen het een keer per week op zondag, dan is in Putte toch alles open en kunnen we met zn tweetjes lekker veel meenemen.
Mmmm, krijg ook wel zin in frietjes hoor! Mijn zus vroeg in Zeeland ook eens een curryworst, nou ze kreeg echt wel een curryworst! Je moest haar zien kijken toen ze het opat! Tja, was dus echt een worst met curry ! En dat van die wc's heb ik eigenlijk nog niet gemerkt. Of het moet zijn dat ik in NL nog nooit naar het toilet ben gegaan :-k
is vooral in de huizen bij mensen thuis. Denk in cafés of toeristische plekken zijn het gewoon toiletten zoals hier in belgie.
Had ik eigenlijk nooit van gehoord, lijkt me ook niet echt fijn, maar als het zo is, is het zo. In de Efteling zijn het toch normale wc's lijkt me..
nog ff over poepen = n**ken? de Pfaff's ( kijk ik heel soms) zei tegen haar ga op je poep zitten..... Dus dan zal ze dus zeggen van ga op je n**ken zitten? De ondertiteling gaf echt aan : Ga op je billen zitten....
Popje, idd op je poep zitten betekent billen. Ik hoor iedereen dat hier zeggen, ook in het ziekenhuis bij baby's ed. 'poepke' . Schattig toch.
iderdaad hier word dit gezegt ga op je poep zitten= ga neer zitten gek he dat worden zoveel verschillende betekenissen kan hebben
Is inderdaad juist hoor, maar ja wordt inderdaad voor verchillende dingen 'gebruikt'. @ tibo: Jij woont trouwens niet zo ver van mij! Streekgenoten zijn hier in mijn geval moeilijk te vinden!
Sint-Pieters-Leeuw, tussen Halle en Anderlecht. Mijn oma woont in Liedekerke, is naast Denderleeuw, toch?
Virginie83 ja liedekerke ligt hier vlak naast ik ben onthaalmama in denderleeuw a. de brabanterstraat niet gekend? hihi
Ik vind de bios in antwerpen de bioscoop hier in NL nog niet ergens zo gevonden ja misshien ver rijden. En ik vind de carnavals wagens in nederland mooier dan in belgie
ik moet poepen zeggen we hier niet ik moet naar het groot toilet voor de kindjes word het dan ik moet kaka doen
Phoe ik heb met de bouwclub zoveel plaatsen gezien en wagens dat ik dat eht niet meer weet haha ben er 2 jar gelden mee gestopt.