Expeditie Robinson 2009

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door baby blue, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Volgens mij was hier nog geen topic over... anders sorry..

Vanaf seizoen 1 volg ik ER al. Elk jaar zitten we hier weer gekluisterd aan de buis. Lang heb ik me af gevraagd of er dit jaar ook één zou volgen... want wie moet Ernst-Paul Hasselbach vervangen, zal het nog hetzelfde worden?

Volgende week gaat de ER 2009 van start! Super! Verbaasd ben ik wel dat Eddy Zoëy de nieuwe presentator gaat worden. Had eerder een type als Charly Luske verwacht...

Ben benieuwd wat de nieuwe serie brengt en wacht vol spanning af.

2. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Leuk dat het weer gaat beginnen, ook ik volg het al een aantal seizoenen!

Heel jammer dat Eddy Zoey het gaat doen, ik vind hem niet leuk.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    indertijd was er wel een topic over eddy zoe als opvolger, maar ik wist niet dat de opnames al weer waren geweest! Ik ben heel benieuwd.
    Ik vind het wel goed dat ze een ander type hebben nu als presentator omdat E.P zo uniek was.
    Eddy Zoe heeft in zijn programma 'Hoe gastvrij is ... ' mooie gesprekken gehad met mensen en bewezen dat hij ook kan luisteren en niet alleen maar lollig wil doen.
    Dus ik zie het op zich wel zitten. Hoewel E.P ontzettend gemist gaat worden denk ik, als je de beelden zal zien.

4. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Oe, dus ik had al veel eerder kunnen weten dat Eddy de opvolger zou zijn, heb ik helaas gemist. Ik ben ook heel benieuwd, ik geef hem zeker de voordeel van de twijfel.

Maar één ding is zeker, EP was uniek en zal zeker gemist worden!

Ohja... 3 sept. is het weer te zien op rtl5 om 20.30 als ik het goed heb. Met als titel: catfights en dichte jungle ;)

5. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Hier zitten we dan ook weer voor de buis hoor! ook vanaf het 1e seizoen :) Ernst Paul word zeker gemist! hij deed het altijd leuk!
    Dit seizoen is het women only dus ik ben benieuwd!

6. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Dat denken ze inderdaad ;)

Als ik de voorstukjes zie, dan zijn de mannen naar hun onderweg door de jungle, maar dat weten de vrouwen nog niet. Leuke verrassing :p

7. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja zoiets zou inderdaad leuk zijn! anders word het een groot kippen-eiland hahaha

8. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Ik heb er weer zin in!
    Als het maar weer niet zo'n *** seizoen wordt als vorige keer, met die Jin en Hans!! Dat was niet leuk meer. Ieder jaar is er wel een of andere toestand (weten jullie het bananen-incident nog in het jaar met Robin?)
    De eerste jaren waren toch het leukst vind ik. Met Richard enzo. Dat was pas een Robinson!

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Vorig seizoen is inderdaad verkl**t... erg jammer.. juist DAT jaar uiteindelijk..

10. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Vorig jaar was inderdaad niet grappig meer... Uiteraard zal er dit jaar ook wel complotjes bestaan, maar vorig jaar draaiden ze er wel in door... Kan me ook niet voorstellen dat ze daar zelf een goed gevoel aan over gehouden hebben.

Ik weet niet wanneer de mannen gaan arriveren in dit seizoen, maar tot die tijd zullen er vast wel catfights ontstaan ja, haha... Met zoveel vrouwen op 1 eilandje, nee dat kan nooit lang goed gaan :D

Schiet me nu trouwens nog een irritant mannetje binnen. Ik weet zijn naam alleen niet meer [ben zo slecht in namen onthouden sinds ons mannetje!!!]. Het was een iel ventje met lang haar, werd leider van een groep vrouwen, vond zichzelf heel wat, haha...

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    was dat bjorn niet ? Zo'n type holbewoner...

12. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    haha... ja, die :D Thanks... anders blijf ik maar malen naar de naam ;)

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Had het nooit gevolgd tot vorig jaar. Vind het wel een geinig programma maar idd wat irritant waren die Jin en Hans zeg hele trieste figuren vond ik ze....
    Met hun Robinson waardig:$:(

Ben benieuwd dit seizoen. Ik denk dat Eddy Zoe het wel goed gaat doen, vind hem ook wel een leuke presentator.

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ik kijk er ook naar uit,vind het altijd wel mooi om te zien,dat mensen waar je ook van verwacht dat ze aardig zijn en dan ineens zo gemeen worden

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Ik zag laatst in de reclame dat er idd ook mannen meedoen! die moeten eerst door de bush bush ;)

16. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Ik heb alle seizoenen gevolgd en vind het leuk dat er weer 1 komt. Ben benieuwd!
    Eddy vind ik zozo, hij is wat popi Jopi. Maar wel goed dat er een heel ander typ staat dan Ernst Paul. Het zal wel ff wennen zijn,
    zijn gezicht niet meer te zien in het programma!

17. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    meestal word het programma ook herhaald, weet iemand waar ik dit kan vinden? ik weet al dat ik het morgen helaas niet kan zien!

18. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Ik kan er zo ook niet achterkomen... Is opnemen geen optie [kun je de vervelende reclames ook gelijk doorspoelen :p]? Je kunt altijd nog de uitzending op internet bekijken, maar dat is natuurlijk lang zo fijn niet.

Ik heb net trouwens de foto's van de dames bekeken... Waarom krijg ik het gevoel dat Sabine en Carine elkaar in de haren gaan vliegen? :D

Zie hier de kandidaten: RTL.NL

19. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Nee we kunnen het helaas niet opnemen! ik zat al te zoeken maar kon het niet gauw vinden, en idd anders op internet kijken, als het daar wel op komt!

haha grappig die deelneemsters, ze hebben echt allerlei types geselecteerd, natuurlijk een psychologe, een gymjuf en een arts ook handig! ;)

20. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Dat is wel jammer :(

Ik geloof wel dat de uitzendingen op internet komen te staan... Maar als ik toch wat hoor of lees van herhalingen, dan laat ik het uiteraard even weten.

Wat ik me altijd heb afgevraagd is dat het toch best wel riskant is om mee te doen. Helemaal als je een goede/betrouwbare baan hebt. Mensen krijgen toch ineens een heel ander beeld van je te zien op tv, geloof maar dat honger en verveling slechte dingen uit een mens kunnen halen [zoals we al hebben gezien natuurlijk :D]. Als je je huisarts op ER ziet verschijnen en die vliegt in de haren van een advocate, is geniepig en roddelt... Dan ga je vast heel anders naar haar praktijk voor een onderzoekje ;)

Deel Deze Pagina