Ik ben niet echt dom ( tenminste...denk ik) Maar ik snap ook niet helemaal wat je ermee wilde zeggen. Wie werd er dan aangenomen? Achmed omdat hij goedkoper zou zijn? Of juist de "Nederlander" omdat ze liever geen buitenlander hebben.
"Dit is simpelweg niet wat wij doen"??? Hahahaha wat is dat nou weer voor uitleg. Inderdaad pure discriminatie. Vaag hoor. Wat is er dan het voordeel van buitenlandse werknemers boven Nederlandse werknemers dan?
Sja, ik kan ook zeggen, het proces begint bij de werknemer, want dan krijg je een werkgever die met je meedenkt... In plaats van altijd maar te eisen, kijk eens of er een alternatief is, meedenken voor een oplossing e.d. Vaak is het zo, althans dat zijn mijn ervaringen, dat de werkgever altijd de zondaar is. HIJ doet niet dit ... en HIJ doet niet dat ... En dan denk ik echt "goh, kijk eens naar je eigen gedrag, je om de haverklap ziek melden omdat er een haar dwars zit", totale desinteresse en vooral geen enkele stap harder zetten" en kijk dan nog eens je zo'n slechte werkgever hebt. Het komt van twee kanten hoor ...