best vervelend en het zal wel een fase wezen 11,5 maand oud is ons monster. maar hoe ik ook reageer hij lacht me vierkant uit. vriendelijk nee zeggen: mag niet, serieus zijn, negeren en weg duwen haha wat lol heeft hij en hij doet het ook echt bewust dat snuit staat geniepig en op een onbewaakt moment rang die tanden in je vel dus bij deze tips gevraagd van moeders met een kanibaal in huis
Hier ook eentje van net over de 11 maanden heen die ook graag bijt, in ons en in andere spullen. Denk dat het toch het beste is om consequent nee te zeggen. Moet ook zeggen dat hier ook tandjes op doorkomen staan, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat madam dan mag gaan bijten.
Hier ook een bijtertje, hij ligt helemaal in een deuk als hij bijt. Hij snapt toch nog niet dat het pijn kan doen. Maar probeer meestal nee te zeggen en hem weg te zetten. Veel meer kun je nu niet doen.
Hier ook een bijtertje en heb begrepen dat terug bijten het beste werkt. Heb dit overigens niet geprobeerd want zou niet weten hoe ik dat 'goed' moet doen Ik reageer toch met NEE! en zet d'r neer, dikke tranen natuurlijk maar ze moet toch echt weten dat het niet mag.