maar eh..... maar eh.... maar eh..... is het dan nog niemand opgevallen dat het gewoon een webwinkel is met een persoonlijke stelling zonder enige (wetenschappelijke) onderbouwing? ik kan ook wel zomaar een website lanceren waarin ik vertel dat je minimaal 5 keer per dag een rondje linksom en daarna 2 rondjes rechtsom moet draaien om zo niet verkouden te worden en dan vervolgens een handig draaitafeltje te verkopen hiervoor, maar dan nemen we dat toch ook niet zomaar als waarheid?!
Als we nou eens met zn alle onze handen gaan wassen. Allemaal zo hygiënisch mogelijk gaan leven. Dan worden we nooit ziek. Dan loopt er vervolgens een of ander beestje voorbij met een enge ziekte en wat krijg je dan.... Een epidemie en gaan we allemaal dood.. En hee dan krijgt die man uit Amerika toch ooit nog gelijk We zijn al veel en veel schoner gaan leven als wat we ooit gedaan hebben. Als we nog schoner gaan leven is dat ook niet goed. Als ieder gewoon z'n ding doet. Blijven er smeerlappen lopen en schonemensen. En Ach dan krijg ik een handje minder lig er niet wakker van
en weet je waarom kinderen op een boerderij vaak nooit een allergie hebben? OMDAT ZE DAAR ZO VIES ZIJN EN LEKKER SMERIG MOGEN WORDEN.. we worden veel te schoon met zn allen. kom op he, beetje immuun systeem op bouwen als je klein bent is juist goed. anders wordt ons immuun systeem straks een mietje die van elke beessie schrikt
uuuuhhh, alweer een topic over handen wassen? Anders starten de pro handenwassers lekker een eigen clubje ofzo??
Eens! Dit wilde ik ook net zeggen. Pure reclamesite die TS aanhaalt in haar beginpost! Te schoon is ook echt niet goed hoor. Dan houd je geen weerstand meer over. En dat is pas slecht! Bovendien wekt vaak handen wassen bij mij helaas eczeem in de hand. Dan gaan mijn hele handen kapot!
wij hebben op meerdere plekken in huis zo,n dettol dispenser staan, en was echt heel vaak mn handen! De oudste heeft dr eigen pompje en daar komt zo,n wit zeep wolke uit(die hebben ze nu sinds kort ook bij de aldi met een lekker geurtje speciaal voor kids) en ook zij heeft al een tik met handen wassen
Dan gooi ik deze er nog even in: 'Bacteriën voorkomen allergie' | nu.nl/gezondheid | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl