Poppenvraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door mexicang, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik plaats het hier omdat ik denk dat ik hier meer lezers tref dan bij peuter/kleuter, maar even een vraag...

Het gaat om een 'My First Baby Annabel'
    Is er hier iemand waarvan haar dochter een Baby Annabel pop heeft? En dan of de pop waarvan hoofdje/armpjes kunnen bewegen, of de slaappop. Ik hoor graag ervaringen!

Alvast bedankt!

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    ja mijn dochter heeft hem. hij beweegt zijn hoofd en armen en kan slapen. snurkt en brabbelt. mijn dochter is er erg blij mee. ze heeft hem ik meen voor sinterklaas gekregen

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    TinaTeenslipper :)D, heerlijke naam!), is het dus een aanrader?
    Mag ik vragen welke je dochter heeft?
    Er zijn er meerderen, waaronder de laatste die kan huilen, maar die zoek ik niet(te duur ;)).
    Heb overigens beiden gezien,de Annabel die armpjes beweegt, geluidjes maakt,hoofd wat kan bewegen, roze pakje en de Annabel die een wit pakje en een mutsje heeft,geluidjes maakt,slaapt en een kussentje erbij.
    Maar ging twijfelen...een typische Mexicang-kwaal....;)

4. Hoe oud zijn de dochters die hem hebben? Zit hier ook te twijfelen om hem aan te schaffen namelijk

5. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Mijn dochter is drie.
    Ze heeft hem een aantal weken geleden gezien tijdens een reclameblok op ned3. Dat staat hier nooit aan, toen wel...
    En sindsdien heeft ze het er alleen maar over,had gehoopt dat dit over zou gaan, maar echt, net als we denken dat ze het vergeten is...
    Maar ik heb die reclame dus maar half gezien en weet nu niet meer of het gaat om de Baby Annabell Moves, of de Baby Annabell Sleeping Time. Ik denk de eerste,maar zeker weten??

Nu willen we haar verrassen tijdens de vakantie. We wilden eerst een verrassingstasje of iets dergelijks maken, dat ze af en toe een klein cadeautje of wat lekkers krijgt, maar dachten hier ineens aan. Ipv meerdere kleinere, hoogst waarschijnlijk frutsels, dus deze pop.

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    ik heb die met wit pakje ( hier inmiddels als grijs whahaha) wit mutsje en kussentje ja!:D
    hier is het echt een succes. pop gaat altijd mee naar bed en ze speelt er ook gewoon mee door de dag heen. hij slingert door heel het huis heel de dag. of hij moet een schone luier aan volgens mijn dochter en mag ik dat vervolgens doen.... mijn dochter is eind maart 2 geworden dus ze was ruim anderhalf toen ze hem kreeg. ze heeft ook een mini babyborn en nog andere popjes maar die zijn minder favoriet als baby annabell

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ah ja...die vind ik zelf ook zo lief!
    Misschien een stomme vraag, maar kan die pop ook zitten? of in ieder geval in een andere houding dan de slaapstand?

Deel Deze Pagina