Wij twijfelen nog over een naam voor ons zoontje. Welke geniet jullie voorkeur: Ellis of Lennox? Of geen van beide? Alle input is welkom!
Ellis vind ik voor een jongen echt vreselijk, ik ken veel vrouwelijke ellissen en vind het echt een Marieke naam. Lennox zou ik dan doen!
Zeker weten lennox! Ellis vind ik voor een jongen niet zo leuk. Ken idd ook een meisje met die naam en daardoor associeer je dat toch met een meisje. Maar als dat voor jullie dè naam is dan moet je je vooral niet laten tegenhouden door mijn mening
Voor een jongen zou ik sowieso nooit Ellis kiezen, dat vind ik echt een meisjesnaam. Lennox is niet mijn smaak.
Ellis voor een jongen? Ik ken Ellis echt alleen als meisjesnaam. Ik denk dat hij hiermee echt gepest kan worden. Ik ken 2 jongens met een meisjesnaam en zij werden hier echt heel erg mee gepest. Lennox vind ik wel stoer. Lenn net iets mooier, iets zachter
Ik vind Ellis voor een meisje al niet zo leuk (althans niet in deze generatie), voor een jongen vind ik het haast 'crimineel', want dan vraag je erom dat hij gepest gaat worden met zijn meisjesnaam.
Ik ken een mannelijke Ellis (komt van de naam Elliott), maar ik zou toch voor Lennox kiezen. Of eventueel Elliott. Dat is één van de weinige Engelse namen die ik echt mooi vind.
Ellis vind ik ook een meisjes naam en sowieso te vrouwelijk klinken voor een volwassen vent. Ik vind Lennox best stoer, maar niet voor een Nederlands kind en zeker niet eentje met NL achternaam en blonde haren.