34 weken zwanger van de tweede. We willen niet weten wat het wordt. Jongens naam staat vast en meisjes naam ook, al begin ik nu over de schrijfwijze te twijfelen....... Lise of Lize?? Hebben jullie adviezen en waarom. Alvast bedankt!
Ik zou denk ik voor Lize gaan. Meer persoonlijk, omdat wij voor een mmeisje ook een naam met l en z gekozen hebben. En Lise doet mij denken aan Lisse, die stad. Niet dat het erg zou zijn, maar mijn voorkeur ligt dus bij Lize
Ik zou ze beide anders uitspreken. Lise zoals Lisa, uitspraak Liese maar 'kort' uitgesproken. Lize dus ook als Lieze, wat langer van klank. Zoals in Elize.. Lieee-ze. Weet niet of het zo duidelijk overkomt via een getypt bericht haha, maar er zit voor mij dus wel echt verschil in. Ik vind zelf Lize mooier.
Voor mij zijn het ook 2 verschillende namen.. Lise - Lieeese Lize - Liezuh Ik hoop dat het zo duidelijk is Lize heeft mijn voorkeur!
Dankjewel voor jullie adviezen en uitleg. Hier kan ik wel wat mee. Vind het geschreven met een s er wat lieflijker uit zien, maar wil de uitspraak graag als lizuh doen. Grrrrrr......hormonen.......