snap er niets meer van!!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bianca, Jun 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hey iedereen,

ik snap er niets meer van van al dat zwanger worden! Wij zijn al meer dan een jaar aan het proberen om zwanger te geraken, dus was de volgende logische stap bij de dokter gaan. Verleden week bij de gynaecoloog geweest en alles uitgelegd. Ik moest een bloedonderzoek laten doen en mijn man een sperma-onderzoek. Ik mocht gisteren bellen voor mijn uitslag en wat blijkt er nu ..., met mij is er niets mis!!! Nu nog wachten op de uitslag van m'n ventje. Maar de gynaecoloog zei ook dat het heel goed kan zijn dat er NIETS mis is met ons. En dat het gewoon wat langer zou kunnen duren bij ons. Dat wil dus zeggen dat we dan geen hulp krijgen. We kunnen nu al niet meer wachten op ons klein wondertje! ;) Dus hebben we ter compensatie van het lange wachten een dagboek opgesteld op de pc waarin we alle gebeurtenissen en gevoelens neerschrijven die we nu meemaken. Dat is dan tof voor later aan ons kindje te geven.
    Deze tijd is echt heel verwarrend.
    Zijn er nog mensen op dit forum die in dezelfde situatie zitten? Het zou een grote steun zijn voor ons

Veel liefs
    Bianca en Bruno

2. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Hoi Bianca

Ik ben ook bij de gynocoloog geweest omdat het na 12 maanden nog niet gelukt was
    Onderzoeken gehad en volgens de arts was het met ons allebei goed.
    En een maand later was het ook raak.
    Zo gek...
    Misschien is de persona iets voor jou? Ik ben er deze maand ook mee begonnen omdat ik nu alweer in ronde 10 zit.
    En ik dacht altijd dat ik rond dag 14 mijn ei had, maar dat is dus niet zo.
    De persona gaf heel duidelijk mijn ei op dag 19.
    Waarschijnlijk ben ik nu steeds mijn ei misgelopen om het zo maar even te zeggen. Maar ik weet natuurlijk nog niet of het raak is, maar ik weet wel dat ik gewoon een eisprong heb

Veel succes meis!

3. summer

summer Fanatiek lid

Mar 8, 2006
    1,144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ik heb gelukkig niet het zelfde meegemaakt, maar wat een vervelende situatie
    wel raar dat ze je dan verder gewoon laten aan modderen

4. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Mijn schoonzus is 2,5 jaar bezig geweest. Ze hebben ook beide alle laten testenm. er was niets aan de hand. Pas nadat ze er niet meer elke dag mee bezig was, was ze opeens in verwachting. Nu dus inmiddels 18 weken geloof ik.. Heel veel succes en niet te veel bij stil staan. Hoe moeilijk dat ook is.. Je bent ook nog best jong toch, alle tijd moet je maar denken..

5. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    wat ik wel vreemd vind ( tenminste dat begrijp ik uit je verhaal) ..is dat ze alleen bloed af hebben genomen bij jou ...daaraan kunnen ze niet niet zien dat er niks "mis"is met je ......daar hebben ze meerder onderzoeken voor nodig , zowiezo ..zou ik me straks niet zo maar aflaten schepen , met het verhaal jullie staan er alleen voor ..

6. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    bedankt voor je reacties!!

@ ooievaar; bedankt voor de tip, gaan we zeker eens proberen!

@ asjuh; ik ga elke 6maand op controle bij de gynaecoloog en die doet dan een heel uitgebreid onderzoek. Daaruit blijkt enkel dat ik wat onregelmatig ben maar voor de rest is alles perfect normaal!! Nu nog enkel Bruno z'n uitslag afwachten, maar volgens de dokter zal het gewoon mijn lichaam zijn dat moeilijk doet!! ;))

Ach we moeten afwachten,hé! Maar ik moet wel zeggen dat het wachten wel wat minder lastig is sinds we dat dagboek hebben!! Daarmee hebben we genoeg gespreksstof!! hihi. Maar zal wel blij zijn als ik er in grote letters kan inschrijven dat we eindelijk zwanger zijn!!

Share This Page