Jaja eindelijk.. 26 juni gaan mijn korte nageltjes lang worden! Na al maanden wikken en wegen gaat het dan tich gebeuren. Ik ben opzoek naar mooie voorbeelden. Kan op internet niet zo heel veel "voor en na" foto's vinden. Wie is er van kort naar lang gegaan en wil ze showen?? Dank je!
Prachtige 'kleine' selectie. Vind zelf die witte erg mooi alhoewel ik mezelf altijd beperk tot de french tips, zacht rose of witte. Misschien ook maar eens gek doen.
Hoe krijg jij in vredesnaam je broek open en dicht en hoe veeg jij je gat af vraag ik mij af ?????? :
Wat heb ik dan saaie nagels haha Ik vind sommigen mooi, maar sommigen zien er een beetje hekserig uit...
Ik heb french manicure met een klein glittertje door het witte randje zeg maar. Maar ze moeten van de week opgevuld worden dus ik laat nu ff geen foto zien
Ik hou zelf ook niet van al te lang, en teveel poes pas er op, maar gewoon lekker subtiel. Dit zijn mijn nagels; Bekijk bijlage 328205
Haha ik vroeg me het ook af sorry Maar prik je dan niet door het papiertje? Of hoe doe je dat met tampons... Of als er een snotje in je neus je zit te pesten? Ben echt heeel nieuwsgierig sorry
Ik vroeg me ook hetzelfde af Ik zou er niets mee kunnen, lijken wel kleine scheppen Eerst had ik ook lange nagels, maar sinds de kinderen er zijn niet meer, vind dat erg onhandig en blijf overal achter haken. En typen op de pc of tablet lijkt me helemaal een crime. Die van mamavan3bengels vind ik een handiger formaat hebben
ik vind sommige nagels erg mooi. maar wat ik hier zie die punten enzo. sorry afschuwelijk. veel te lang