Hallo allemaal. Van het kraamcentrum hebben wij een waardebon gehad voor het laten bedrukken van een rompertje. Heel leuk maar wat moet ik er nu op laten drukken. Heb heel het internet afgezocht maar kom niet verder als de teksten in de trant van I Love Mama. Dat is nu net iets wat ik dus NIET zoek. Ik hou absoluut niet van al die zoetsappige dingen. Zit te denken om iets met haar naam of geboortedatum te doen maar hoe of wat weet ik dan ook niet. Wat vinden jullie nu iets voor op een rompertje? Ik ben inspiratieloos op dit moment.
Zeg...ken jij mij niet ergens van? Verboden te voeren Of je bedrukt hem vooral om te bewaren of in te lijsten (geboortekaartje erop - naam geb. datum).
ik heb echt supergrappige gevonden via google. Ik heb ingevoerd: funny baby t-shirts. kan natuurlijk ook in het nederlands. zal er een paar opschrijven: - If i don't match, it's because daddy dressed me - I'm the baby, so I make the rules - Sorry boys, my daddy says I can't date until flying monkeys come out of his ass - I Love Milk Ik weet niet of je er van houdt, anders sorry dat ik je topic heb bevuild
Superbedankt voor het meedenken alvast. Er staan hele leuke tussen maar het probleem is dat ik er geen lange teksten op kan plaatsen. Het zijn maar 3 korte regels daarom zit ik ook eraan te denken om alleen de naam +geboortedatum erop te zetten. Maar als iemand nog iets kort maar krachtigs weet laat het me dan weten.
Mom + Dad = ME! of de naam van de kleine op een stoere wijze: N.A.A.M geboortedatum eronder I love Jenthe I love my brother Love me Baby .....(naam)
Wij kregen een romper cadeau met daarop: 100% Guusje, vond het zo leuk bedacht, dus wie is dit een idee!
Op de voorkant: Plaatje van een badeend Op de achterkant: Eentje om van te houden of: Ik lijk op de buurman
Mijn man had als verrassing een rompertje laten bedrukken met onze 2 katten erop met de tekst erbij... pas op! Wij zijn in de buurt! Vond em erg leuk!!! Weet niet of jullie huisdieren hebben? Dan kan je zoiets doen!
toen papa inbrak bij mama,.. moest ik maanden zitten hallo, ik ben nieuw hier je moet niet naar mijn kijken, die lucht komt van papa Remove baby before washing buggy vandaag ferrari morgen geen handtekeningen ik bepaal wanneer er geslapen wordt! gemaakt in 1 minuut made in holland made in 2011 ofgewoon simpelmaar wel persoonlijk naam en geboortedatum\ heb zelf van bijde kids hun geboortekaartje op een romper laten drukken. erg mooi en persoonlijk