Kikker

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hahahahaha

er zat net een kikker in mn huis...
    Die zat keurig voor de deur te wachten tot ik m open deed, samen met de hond.
    Ik deed de deur open en de kikker liep zo naar buiten alsof het de normaalste zaak van de wereld was. hahahahaha

ik denk dat ik 'm Martin noem!

(dit moest ik ff kwijt, vond t zo schattig)

2. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    HAHAHA klinkt erg grappig, al ben ik niet zo gecharmeerd van een kikker!
    Martin klinkt goed :)

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zeker niet als je ze moet oppakken dan piessen ze altijd brrrr. de kat vindt het leuk speelgoed!

4. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik heb ook een nieuw huisdiertje, maar dan in de tuin........een KREKEL. En een herrie dat hij maakt.
    Ik heb hem Japie genoemd (origineel!).

5. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    ha, dat is grappig!

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Aaahh, kikkers zijn leuk. Ik heb ze vroeger vaak opgepakt, maar bij mij plaste ze eigenlijk nooit.

7. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mmmmmm Martin de kikker. Jak. Ik vind kikkers eng.

Kwebbel

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Bij mijn ouders zit ook een kikker in de tuin. Elk jaar wel 1 (ik dacht vroeger dat het altijd dezelfde was :) )
    Hij heeft ook wel eens binnen gezeten, in de kelder... Hoe komt hij daar nu?
    Wij hebben hem Henkie genoemd :)

9. Niet meer actief

Ik haalde van de week een zak aardappels in de keuken opzij en daar lag een dooie kikker achter.
    Helemaal stijf met z'n poten gespreid, hoe die daar komt, tja heb een vermoeden, mijn oude kater vreet kikkers en volgens mij is ie deze onderweg verloren ... :x...

We hebben ook een dikke worstige pad in de vijver zitten...mn zoontje heeft 'm Dirk gedoopt...Dirk Kuyt ... :)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha geweldig.. je had hem wel naar mij kennen sturen.past leuk in mijn wc. heb een kikker wc... helemaal groen aangekleed al kikker beeldjes erin .. zelfs een drijvende kikker in mijn gootsteentje.. haha

xxx

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou heb al heel wat kikkers uit de scherpe klauwen van mijn katten moeten redden. Nee, piesen doen ze niet, zet ze netje in de vijver en dan zijn ze zo weg.

12. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Weet je zeker dat het onze Lodewijk niet was?? Heb hem nog niet gezien sinds ik terug ben uit het ziekenhuis.

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    haahahaahaa! :)

14. Niet meer actief

Nee, deze kikker zag er zeker anders uit dan Lodewijk!
    Lodewijk was veel groener!!! :)

15. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    wij wonen ook vlakbij een grote sloot. van de week was jacob (de kikker) op meidenjacht denk ik.
    hij stond te kwaken onder mijn slaapkamer raam
    gggrrrrrr

vind het een leuk geluid maar niet als ik slapen willllll

16. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    haha ik vind kikkers helemaal geweldig!deed vroeger ook niks anders dan kikkervisjes opsluiten totdat het een kikker was en dan uitzetten in de beek.(best zielig als ik er nu over nadenk)

liefs

17. Niet meer actief

mijn hond eet kikkers op :(

18. sim

sim Niet meer actief

hihi, grappige naam! mijn dochter is doodsbenauwd voor kikkers... en slakken :confused: niet voor spinnen daar lacht ze om...

19. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    had die kikker maar 'n kusje gegeven....was ie misschien veranderd in 'n prins...hahaha!

20. Niet meer actief

hoe is het nu met martin?

Zo had ik vorig jaar ineens een duif in huis. 3 katten die natuurlijk in jaaghouding stonden. Ik heb de duif weggejaagt, want ik had geen zin in zooi zeg maar.

Einde van de avond stond die sukkel van een duif nog voor mijn huis. Toen maar weer naar binnen genomen, had ie een ring om. Bleek dat deze sukkel een wedstrijdduif was die een beetje de weg kwijt was. Wij de eigenaar gebeld (die zat in belgie) en instructies gekregen om de duif op transport te krijgen haha.. tsja..

Deel Deze Pagina