Hahahahaha er zat net een kikker in mn huis... Die zat keurig voor de deur te wachten tot ik m open deed, samen met de hond. Ik deed de deur open en de kikker liep zo naar buiten alsof het de normaalste zaak van de wereld was. hahahahaha ik denk dat ik 'm Martin noem! (dit moest ik ff kwijt, vond t zo schattig)
Ik heb ook een nieuw huisdiertje, maar dan in de tuin........een KREKEL. En een herrie dat hij maakt. Ik heb hem Japie genoemd (origineel!).
Bij mijn ouders zit ook een kikker in de tuin. Elk jaar wel 1 (ik dacht vroeger dat het altijd dezelfde was ) Hij heeft ook wel eens binnen gezeten, in de kelder... Hoe komt hij daar nu? Wij hebben hem Henkie genoemd
Ik haalde van de week een zak aardappels in de keuken opzij en daar lag een dooie kikker achter. Helemaal stijf met z'n poten gespreid, hoe die daar komt, tja heb een vermoeden, mijn oude kater vreet kikkers en volgens mij is ie deze onderweg verloren ... :x... We hebben ook een dikke worstige pad in de vijver zitten...mn zoontje heeft 'm Dirk gedoopt...Dirk Kuyt ...
haha geweldig.. je had hem wel naar mij kennen sturen.past leuk in mijn wc. heb een kikker wc... helemaal groen aangekleed al kikker beeldjes erin .. zelfs een drijvende kikker in mijn gootsteentje.. haha xxx
Nou heb al heel wat kikkers uit de scherpe klauwen van mijn katten moeten redden. Nee, piesen doen ze niet, zet ze netje in de vijver en dan zijn ze zo weg.
Weet je zeker dat het onze Lodewijk niet was?? Heb hem nog niet gezien sinds ik terug ben uit het ziekenhuis.
wij wonen ook vlakbij een grote sloot. van de week was jacob (de kikker) op meidenjacht denk ik. hij stond te kwaken onder mijn slaapkamer raam gggrrrrrr vind het een leuk geluid maar niet als ik slapen willllll
haha ik vind kikkers helemaal geweldig!deed vroeger ook niks anders dan kikkervisjes opsluiten totdat het een kikker was en dan uitzetten in de beek.(best zielig als ik er nu over nadenk) liefs
hihi, grappige naam! mijn dochter is doodsbenauwd voor kikkers... en slakken niet voor spinnen daar lacht ze om...
hoe is het nu met martin? Zo had ik vorig jaar ineens een duif in huis. 3 katten die natuurlijk in jaaghouding stonden. Ik heb de duif weggejaagt, want ik had geen zin in zooi zeg maar. Einde van de avond stond die sukkel van een duif nog voor mijn huis. Toen maar weer naar binnen genomen, had ie een ring om. Bleek dat deze sukkel een wedstrijdduif was die een beetje de weg kwijt was. Wij de eigenaar gebeld (die zat in belgie) en instructies gekregen om de duif op transport te krijgen haha.. tsja..