ik ben ook 4.5 jaar samen met een turkse man waarvan 3.5 jaar getrouwd. We hebben helaas nog geen kinderen al hopen we er heeeeel erg op. ook ik ben niet blond , maar donker met donkerbruine ogen, hihih dus niet typisch nederlandse.
ja maar volgens mij was die vraag voor de nederlandse dames bedoeld bedenk ik me net, ik ben niet nederlandse trouwens jou zoontje zou toch de naam yesser krijgen meen ik me te herinneren?
heeft jullie man ook van die turkse bijnaampjes voor jullie? die van mij noemt mij vaak canim en yavrum en vroeger wel eens zurna :S hahahaha en nog een flink aantal hollandse en arabische woorden
Ik heb ook een turkse man, we zijn afgelopen januari getrouwd, ik was toen al 7 maanden zwanger, we woonden toen al een jaar samen. Voor mensen die turkse recepten in het nederlands willen heb ik mijn eigen website met turkse recepten, het is nog in de maak dus houd het in de gaten. www.receptenvancynthia.ulkened.com Hier staan niet alleen recepten van mijn zelf op maar ook van andere mensen, of andere website's, ook vind je andere buitenlandse recepten.
abdullah heeft geen bijnamen. terwijl ik het wel leuk zou vinden als hij me canim of wat dan ook zou zeggen maardat doet hij niet.
ps op die vraag of wij allemaal blond zijn allereerst wat een suffe vraag :s net of je vraagt of alle surinamers vrouwen met een dikke kont hebben, anyway nee ik heb donker haar Waarom is dat nou weer een suffe vraag? het valt mij gewoon enorm op. dat kan toch?
Ik ben van mezelf wel blond, toen ik Ali leerde kennen. Maar nu ik het donker heb geverfd heb vind hij dat veel mooier
Hoi wou mij ook even bij jullie aanmelden. Alhoewel ik zelf turkse ben en mijn man ook.... Mijn lieve mannetje die noemt mij altijd popis, askisi, canim, cillim (heb sproeten) . Hij heeft altijd wel een naampje voor me klaar staan. Lief he!
hebben jullie ook een zwak voor turkse sterren ik ben verzot op ozcan deniz kenan imirzaluoglu (als ik het goed schrijf, hij speelde in aci hayat) en nog een paar mannen maar ik vergeet de namen altijd vrouwen sibel can gulben ergen en jullie
Jaaaaah.. Özcan Deniz Vooral in asmali konak! En Canim vind ik zijn beste nummer! Verder vind ik Yalin ook heel leuk En het nummer "Cok Uzaklarda" van Nilufer vind ik echt het mooiste Turkse nummer.
selam dit is de laatste clip van òzcan deniz http://www.youtube.com/watch?v=dhgLuQ6p ... re=related een wereld nummer en deze kwam uit voor de andere uit kwam ook zo lekker nummer http://www.youtube.com/watch?v=lYKdpCjUw_U de meiden die turkse sateliet hebben kennen hem natuurlijk ook uit andere soaps
Ja Asmali Konak kon ik volgen omdat ie Nederlands ondertiteld was.. kan wel wat Turks, maar lang niet zo goed dat ik het echt kan volgen...
Ik ben steevast hayatim en birtanem voor Sanli, en hij is mijn askim. Alleen bij familie of als we ruzie hebben zeggen we elkaars namen tegen elkaar. over de Turkse sterren: ik ben ook wild van Ozcan Deniz, die blik in zijn ogen.. Daarnaast vind ik Tarkan heerlijk, ik smelt helemaal als ik hem zie. Maar ik vind zijn zang en dans minder. En natuurlijk Abidin Biter, maar denk niet dat veel van jullie hem kennen. Ik krijg vaak te horen dat ik op Sibel Can lijk, maar behalve de dikke konten heb ik geen gelijkenis kunnen zien tussen mijzelf en Sibel.
Ik heb mijn man ontmoet in Turkije toen ik op vakantie was en ja ik ben blond terwijl hij op donker viel Mijn man noemt me vaak askim of fistik...
ja hey ozgul jij wordt tenminste vergeleken met sibel can, rayif vindt mij lijken op hulya avsar van vroeger en fatma girik laatste ieuw!
@ Ayyildiz; Fatma Girik kan ik me voorstellen, jullie hebben bijna dezelfde ogen! Maar Hulya Avsar? Voor zover ik je zie op foto's, vind ik je niet op haar lijken hoor. Maar weet je, dat is ook zoooooo gewoonte onder de Turken: als je als vrouw gekleurde ogen hebt, lijk je op Sibel Can, Hulya Avsar of Fatma Girik. Die laatste 2 heb ik idd ook wel eens gehoord. Hoe cliche!