Nederlandse dames met een Turkse partner

Discussie in 'De lounge' gestart door Anique, 21 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    :) :) :)

ik ben ook zo donker als iets haha

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ik ben ook 4.5 jaar samen met een turkse man waarvan 3.5 jaar getrouwd.
    We hebben helaas nog geen kinderen al hopen we er heeeeel erg op.
    ook ik ben niet blond :D , maar donker met donkerbruine ogen, hihih dus niet typisch nederlandse.

3. Niet meer actief

ja maar volgens mij was die vraag voor de nederlandse dames bedoeld bedenk ik me net, ik ben niet nederlandse

trouwens jou zoontje zou toch de naam yesser krijgen meen ik me te herinneren?

4. Niet meer actief

heeft jullie man ook van die turkse bijnaampjes voor jullie?

die van mij noemt mij vaak canim en yavrum en vroeger wel eens zurna :S hahahaha

en nog een flink aantal hollandse en arabische woorden

5. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik heb ook een turkse man, we zijn afgelopen januari getrouwd, ik was toen al 7 maanden zwanger, we woonden toen al een jaar samen.

Voor mensen die turkse recepten in het nederlands willen heb ik mijn eigen website met turkse recepten, het is nog in de maak dus houd het in de gaten.

www.receptenvancynthia.ulkened.com

Hier staan niet alleen recepten van mijn zelf op maar ook van andere mensen, of andere website's, ook vind je andere buitenlandse recepten.

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    abdullah heeft geen bijnamen. terwijl ik het wel leuk zou vinden als hij me canim of wat dan ook zou zeggen maardat doet hij niet.

7. missyb

missyb Niet meer actief

ps op die vraag of wij allemaal blond zijn

allereerst wat een suffe vraag :s net of je vraagt of alle surinamers vrouwen met een dikke kont hebben, anyway nee ik heb donker haar

Waarom is dat nou weer een suffe vraag? het valt mij gewoon enorm op.
    dat kan toch?

8. Anique

Anique Niet meer actief

Ik ben van mezelf wel blond, toen ik Ali leerde kennen. Maar nu ik het donker heb geverfd heb vind hij dat veel mooier :D

9. Melis83

Melis83 Actief lid

11 jan 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam
    Hoi wou mij ook even bij jullie aanmelden. Alhoewel ik zelf turkse ben en mijn man ook....

Mijn lieve mannetje die noemt mij altijd popis, askisi, canim, cillim (heb sproeten) :) . Hij heeft altijd wel een naampje voor me klaar staan. :D Lief he!

10. Anique

Anique Niet meer actief

Mijn man zegt ook canim tegen mij of fistik.

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hebben jullie ook een zwak voor turkse sterren

ik ben verzot op

ozcan deniz
    kenan imirzaluoglu (als ik het goed schrijf, hij speelde in aci hayat)
    en nog een paar mannen maar ik vergeet de namen altijd

vrouwen

sibel can
    gulben ergen

en jullie

12. Anique

Anique Niet meer actief

Jaaaaah.. Özcan Deniz :p Vooral in asmali konak! En Canim vind ik zijn beste nummer!

Verder vind ik Yalin ook heel leuk

En het nummer "Cok Uzaklarda" van Nilufer vind ik echt het mooiste Turkse nummer.

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zie mijn album. daarin staat een foto van ons samen en een van mijn alleen.

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
  15. Anique

Anique Niet meer actief

Ja Asmali Konak kon ik volgen omdat ie Nederlands ondertiteld was.. kan wel wat Turks, maar lang niet zo goed dat ik het echt kan volgen... :(

16. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik ben steevast hayatim en birtanem voor Sanli, en hij is mijn askim. Alleen bij familie of als we ruzie hebben zeggen we elkaars namen tegen elkaar. ;)

over de Turkse sterren: ik ben ook wild van Ozcan Deniz, die blik in zijn ogen.. Daarnaast vind ik Tarkan heerlijk, ik smelt helemaal als ik hem zie. Maar ik vind zijn zang en dans minder.
    En natuurlijk Abidin Biter, maar denk niet dat veel van jullie hem kennen.

Ik krijg vaak te horen dat ik op Sibel Can lijk, maar behalve de dikke konten heb ik geen gelijkenis kunnen zien tussen mijzelf en Sibel. ;)

17. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb mijn man ontmoet in Turkije toen ik op vakantie was en ja ik ben blond terwijl hij op donker viel ;)

Mijn man noemt me vaak askim of fistik...

18. Niet meer actief

ja hey ozgul jij wordt tenminste vergeleken met sibel can, rayif vindt mij lijken op hulya avsar van vroeger en fatma girik

laatste ieuw!

19. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    @ Ayyildiz; Fatma Girik kan ik me voorstellen, jullie hebben bijna dezelfde ogen! ;) Maar Hulya Avsar? Voor zover ik je zie op foto's, vind ik je niet op haar lijken hoor. ;) Maar weet je, dat is ook zoooooo gewoonte onder de Turken: als je als vrouw gekleurde ogen hebt, lijk je op Sibel Can, Hulya Avsar of Fatma Girik. Die laatste 2 heb ik idd ook wel eens gehoord. Hoe cliche!

Deel Deze Pagina