Hoi, Ik ben in dec. 2010 gestopt met de pil. Ik had meteen een regelmatige cyclus. In Mei was het al raak, maar jammer genoeg kwamen we er na 11 weken achter dat het mis was gegaan. Nu zijn we alweer 10 cyclussen (van 25, 26 dagen) verder en nog niks. Ik ben elke keer heel verdrietig als het weer niet gelukt is. Ik gebruik elke x de ovulatietestje, dus weet ongeveer wanneer mijn eisprong is. Het klussen word steeds minder leuk. We zijn 5 weken geleden nog een keer bij de gyn. geweest, ze heeft naar de baarmoeder en eistokken gekeken, het zag er allemaal goed uit gelukkig. Het klinkt misschien stom maar ik vind het allemaal zo oneerlijk. Heel veel mensen die ik ken zijn allemaal naar een paar maanden zwanger en daar gaat het wel goed bij. Zelfs een aantal die ik ken die ook hun problemen hebben gehad, zijn nu al een tijd zwanger. Ik word er erg ongelukkig van, ik wil deze periode graag afsluiten, door weer zwanger te worden. Ik ga deze maand maar eens temp. misschien dat ik er wat aan heb. Zijn er nog meer meiden, die er zo lang moeten wachten?
Hoi, Helaas is zwanger worden geen kwestie van ons best doen, maar echt geluk hebben! Hoe frustrerend dat ook is. Als ovulatietesten, temperaturen of wat dan ook een garantie op een zwangerschap zouden zijn, dan had het forum hier heel wat minder topics gekend. Ik snap je gevoel heel goed. Bij je eerste zwangerschap was het relatief snel raak en nu moet je al 10 cyclussen wachten... Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik me afvraag of tempen je meer inzicht gaat geven dan de ovulatietesten die je nu doet. Met tempen zie je wanneer je een eisprong hebt gehad (achteraf dus) en weet je of je goed geklust hebt. Probeer positief te blijven, je weet waar je het voor doet! Mocht je willen meekletsen in ons topic (pretty pink) dan ben je welkom. Hier zijn meer meiden die of een mk hebben gehad of waarbij het helaas langer duurt allemaal. Succes meis! Het gaat echt lukken!
Klinkt moeilijk maar laat het met rust, stress en er veel mee bezig zijn is echt slecht voor je! En als alles goed gaat komt t van zelf zoals t lot bepaald als de seks een moetertje is/ word heft t van mijn niet zo Succes en heb plezier samen de rest volgt zelf