nederlandse energy maatschappy

Discussie in 'De lounge' gestart door lautjuhhh, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    Zo zijn wij ook genaaid door de RWE..:(

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    zonde zonde ... maar dan volgend jaar als je contract afloopt, dan wellicht overstappen (weg bij de NEM)? Of heb je zo'n 5 jaren contract afgesloten?

3. Sensea

Sensea Niet meer actief

hoelang zit je eraan vast?

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

zit er 3 jaar aanvast :( maar goed manlief is al rond wezen kiken en gaan kijken in de voorwaarde en na een jaar mag je opzeggen komen er wel kosten bij maaar goed als ik dannaar een ander kan..moet maar dan

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    ooefffff - laat je vooral goed voorlichten door iemand die daar verstand van heeft. Contractbreuk is een hele dure grap ...

6. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    ik heb helaas ook slechte ervaringen bij de nem, als mijn contract is afgelopen helaas duurt dit nog 1 jaar , ga ik over.
    ze wilde bij mij mn rekening 4x verdubbelen omdat ik nu verhuisd ben naar gezinswoning. dus volgens hun zal t bedrag dan zoveel hoger worden.
    alleen maar problemen met hun altijd. echt gedoe. ook slecht bereikbaar vind ik.

7. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@suz ja we gaa het maar aan kijken.. desnoods maar 3 jaar lang nen.. en daarna gewoon evne kijken naar iemand die er verstand van heeft en dan overstappen

Deel Deze Pagina