Ik heb een lieve beste vriend die ik al meer dan 12 jaar ken Via hem heb ik 11 jaar geleden mijn man leren kennen (de bromance tussen die twee...goeie grutten haha) enne...daar schept BFF nog steeds maar al te graag over op Al jaren roept hij wel eens voor de grap dat we onze eerstgeborene maar naar hem moeten vernoemen Nu ben ik eindelijk zwanger na een MMM achtbaan (we duimen natuurlijk dat het goed blijft gaan, tot nu toe is het niet soepel verlopen namelijk). Toen ik via de webcam een echofoto liet zien aan BFF zei hij opeens grijnzend "als je hem naar mij vernoemt, dan...dan...zet ik een tattoo op m'n bil!". Ik moest daar hard om lachen Wat hij namelijk niet weet, is dat wij qua jongensnaam al besloten hadden om als tweede naam die van hem te kiezen omdat het zo mooi past bij de roepnaam Muhahahaha!! Nu afwachten of er een knul in mijn buik zit
Ha wat leuk! Wij hebben onze oudste ook naar een goede vriend vernoemd (2e naam). Helaas was hij toen al bijna 2 jaar overleden, dus hij heeft er niks van meegekregen