een paar vragen over mijn grafiekje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mariska1985, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Sinds een aantal maanden ben ik aan het temperaturen, nu voor het eerst een dik rood kruis in mijn grafiek maar ik heb wat vragen, misschien dat er iemand antwoorden heeft?

1. Klopt het dat zolang de temperatuur nog boven de horizontale lijn komt, er nog kans op een zwangerschap bestaat?

2. Mijn ongi dient zich ook aan bij 36,8 / 36,9. en daarna zakt mijn temperatuur pas verder. In hoeverre kan ik er vanuit gaan dat ik nu nog kansen heb, aangezien deze temperaturen wel boven de rode lijn liggen? :(

de link naar mijn kaartje staat in mijn handtekening...

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Moeilijk voor je dit aangezien je zelf al aangeeft dat je temp pas heel laat gaat zakken.
    Normaal gesproken is het zo dat je temp gaat zakken bij een ongi en hoog blijft (na nod dus) bij een zwangerschap.
    Maar om het lekker verwarrend te maken zijn er zo veel uitzonderingen op deze regel.
    Het is per lichaam en zelfs soms per cyclus wisselend.
    Ik heb alle soorten kaartjes al gehad, ook met een hele lage temp 3 dagen op het einde van mijn cyclus terwijl ik toch echt zwanger bleek te zijn.
    Ik hoop het voor je meid dat die mooi hoog blijft en dat je lekker zwanger bent!!

Deel Deze Pagina