Nederlandse jongen in elkaar geslagen door een groep van 10

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mellanie76, 22 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam

baby90 vindt dit leuk.
  2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    11.007
    4.015
    113
    Het kan me geen moer schelen waar die lui vandaan komen maar dat ze geen zinvol leven hebben mag duidelijk zijn. Ga je huiswerk maken of ga werken ofzo. Dit gaat echt helemaal nergens over. En wat ik dan niet snap, die lui staan allemaal te filmen en zetten dat vervolgens zelf online ofzo? Hoe dom ben je dan? Echt die lui horen niet los op straat die horen in zo'n heropvoedingskamp in the middle of nowhere lekker afzien. En dan maakt het geen drol uit wat hun afkomst is.

En zag ik het nou goed dat er verderop nog gewoon mensen staan te kijken? Die mogen ze er achteraan sturen dan.

dds, suus1983, Zara75 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ik werd al woedend bij het zien van het filmpje en ik heb het mijn zoon van 10 ook laten zien en die vroeg gelijk "mama wat zou jij doen als ik onder het bloed en in elkaar geslagen zou thuiskomen" nou ik zei eerlijk tegen hem ik zou direct de auto instappen en op zoek gaan naar die jongens of hun ouders want dan komt die oermoeder naar boven. Het zou het slechtste in mij naar boven halen ben ik bang.

Maar als mijn zoon degene geweest zou zijn die zou schoppen en slaan zou ik hem ook hoogstpersoonlijk naar het politiebureau brengen.

Vreselijk vind ik het en daarom maak ik me nu al zorgen over mijn zoon als hij naar de middelbare gaat over 1.5 jaar want met welke kinderen krijgt hij dan te maken en is hij daar wel tegenop gewassen. Wil er nog niet aan denken eigenlijk.

4. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.673
    8.417
    113
    Vrouw
    De jongeren in heropvoeding zitten hier zelfs niet op te wachten. Enkele reis Hartelborgt voor dit tuig.

5. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.814
    4.588
    113
    Vind het echt erg dat topic starter zo wordt afgekat hier. Ze heeft een punt, vaak is het groepen buitenlandse jongeren, tegen iemand van een andere afkomst. Dat is gewoon een feit.

Ook een feit is, wat de huidskleur ook betreft, dat dit gewoon schandalig is. Buiten dat vind ik de uitspraken k*nker dit k*nker dat, niet te verdragen, ongeacht wie of welke afkomst de persoon ook is die het uitspreekt. Ik krijg er de kriebels van.

Dus we kunnen nu wel lekker met zijn allen de topicstarter gaan veroordelen, maar dat vind ik ook een beetje zielig. Ja, ik ben ook enorm pissig geworden van het berichtje. En ja, het is typisch dat het weer een hele groep allochtonen zijn, daar is gewoon geen speld tussen te krijgen. Kan er niks meer of minder van maken. Indien het een groep Nederlandse jongens was geweest, was mijn reactie trouwens net zo fel geweest. Boeit niet wie dit soort fratsen uithaalt, het zijn fratsen van de laagste plank. Jammer dat ze waarschijnlijk minderjarig zijn en er met een rot taakstrafje vanaf komen.

Ow, hebben jullie de reacties van de daders op facebook gezien? Dan gaan je nekharen helemaal overeind staan. Maja, zoals ik net al aangaf, er zal toch weinig aan gedaan worden, dat durft het Nederlands rechtssysteem helemaal niet.

Ben enorm benieuwd hoe het met het slachtoffer gaat, weet iemand waar ik daarvan een update kan vinden?

Leni88 vindt dit leuk.
  6. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Het slachtoffer heeft op zijn insta laten weten dat het goed met hem gaat en hij bedankt iedereen voor alle steun, kaarten en cadeaus. Ik heb dit op Hart van Nederland fb pagina gezien.

7. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Schijnt dat het slachtoffer een pestkop is, regelmatig vecht, dit gevecht had afgesproken maar niet had verwacht dat er meer jongens kwamen en iemand heeft bedreigd met een mes. Ieder verhaal heeft 2 kanten. Heb me er niet in verdiept dit is enkel wat ik toevallig ben tegengekomen.

8. Kimkommer

Kimkommer Bekend lid

15 mei 2011
    511
    63
    28
    NULL
    Heb ik ook gehoord. Slachtoffer heeft eerst een andere jongen bedreigd met een mes en heeft daarna een afspraak gemaakt voor een gevecht. Het slachtoffer zelf verdiend voor mij dus ook flink straf.

9. kimmaikel24

kimmaikel24 Fanatiek lid

22 nov 2012
    1.013
    638
    113
    Klopt..
    Maar een tegen een is nog altijd anders dan 15 tegen een..

10. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

#31 Whysteria, 27 jan 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jan 2019
    Misschien een typisch gevalletje ‘wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten’ dan?

Edit: en waarom in vredesnaam een geldinzamelingsactie?? :eek:

11. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.293
    11.059
    113
    Dit geeft al wel een heel ander perspectief. We hebben het hier dus niet over een willekeurig slachtoffer van zinloos geweld maar over een bewuste confrontatie tussen vechtjassen, die uit de hand is gelopen.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.513
    36.473
    113
    Nou dat idd. Dan nog vind ik 15 tegen 1 een belachelijk verhaal, maar zo onschuldig was hij dus ook niet. Dat verandert de situatie wel.

13. tuc

tuc Niet meer actief

Alleen 15 tegen 1 is geen confrontatie meer maar gewoon een verloren strijd.

Koektrommel vindt dit leuk.
  14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.861
    19.268
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Het is absoluut niet eerlijk, met zoveel tegen één. Maar dat bedankvideootje kwam op mij ook erg vreemd over... erg aandachtsbelust. Dat samen met de verhalen die je nu over hem leest. Ik denk inderdaad dat dit verhaal anders in elkaar zit dan de eerste berichtgeving. En dus ook anders dan TS suggereert.
    Hoe de vork ook in de steel zit, die verwijzing naar de culturele achtergrond hoeft van mij niet zo. Ongeacht wat de bedoeling is, het komt erg racistisch over.

Hana84 vindt dit leuk.
  15. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Maar serieus: bijna 10.000 euro ingezameld voor het 'slachtoffer'??

:eek::rolleyes::D:thumup::|

Deel Deze Pagina