pfoe, er staan al vele namen; stan vinnik wel gaaf; mooi manlijk en stoer! meer weet ik ook even niet; nieuwjaarsdementie!
Bram bas tom tim lars wessel guus daan rob teun kees jan enz enz....staat er wat tussen wat je leukl ijkt?
Meiden, super bedankt voor jullie meedenken! ff kijken hoor, welke ik wel leuk vind uit jullie namen: - siem - lars (vind ik leuk maar vriendlief niet) - wessel (vind vriendlief leuk, maar ik niet haha) - job vink ook nog wel leuk.. hihi.. heb er ondertussen wel een aantal tussen zien staan die ik vriend eens ff ga voorleggen.. Maar of nou HET er tussen staat..?! da week nog steeds niet.. (sorry, eeuwige twijfelkont..)
@Remmar Ach meid , als je dr maar goed over nadenkt!Hij moet er tenslotten heel zijn leven mee doorgaan! Maar je hebt nog even, en bij twijfel niet doen! Zou zeggen succes....
Dank je Ramoontje! Lief van je! Ja, daarom vind ik het ook zo moeilijk! Bij een meisjesnaam waren we er zo uit, maar die jongensnaam.. pfff.. die blijft moeilijk.. Ik denk er misschien wel te moeilijk over.. haha.. Liefs
Rem, wij hadden Binq, maar aangezien we nu een meisje krijgen kunnen we hem helaas niet meer gebruiken. Miss iets voor jullie?
Nee joh je denkt niet te moeilijk!Maar je wilt een naam waar je geen spijt van krijgt!Logisch toch, wij hadden ook een andere jongens naam als wat we nu hebben, ik vond hem naar een tijdje niet zo leuk meer.De meiden naam zou Robin zijn geweest, dit vond ik leuker voor een meisje als jongen.Tis moeilijk om een goede naam te vinden Maar komt wel goed hoor....je zult naderhand we is denken als je een andere naam hoort "ow die vond ik ook wel leuk" dat blijf je toch houden.Maar al met al vind je de naam die uiteindelijk hebt gekozen ook heel mooi!
chris? Max? Andrew? Mark? Steve? Jay? Alan? Damian? Craig? Simon? charl? Leo? Harry? Greg? Derek? Rogier/Roger? Micheal? Danny? Blake? Blaine? Drake? William? Bradley? Nicholas? Wernher/werner Colin ik weet het niet meer haha.. maar geef je wat ik heb in het engels