Ik raak mijn laptop nauwelijks nog aan sinds ik een tablet heb... Ik heb een Samsung 8.9 tablet trouwens. Hij bevalt me uitstekend. Klein, lekker makkelijk weg te bergen en het ding start ook veel sneller op dan een laptop (alhoewel ik hem altijd aan heb staan). Ik ben een echte spelletjesgek, dus ik doe vooral spelletjes op de tablet. Verder af en toe een beetje surfen op internet. Typen vind ik echter niet zo handig op een tablet (maar dat zal wel aan mij liggen). Ik typ toch liever op een echt toetsenbord (alhoewel je die ook los te koop hebt voor een tablet, maar dan kun je net zo goed een mini-laptop kopen!). Dus internetbankieren en internetaankopen doe ik weer op mijn laptop. Ik maak echt dagelijks gebruik van mijn tablet.
Ik moet toch zeggen dat kwa forummen enzo ik toch wel mn (mini)laptop pak tablet gebruik ik even snel tussendoor, en om mn apps te gebruiken zoals fotos bewerken enzo. Ik heb er ook zon toetsebord hoesje bij dus als mn laptop dan toch uit staat kan ik op de tablet ook goed mn ding doen!
Ik ben momenteel verzot op simulatiegames als My Railway, Paradise Island, Rule my Kingdom, Virtual City Playground en dat soort spelletjes. Ook Draw Something heb ik erop staan. Tekent veel lekkerder op een tablet dan op je mobiel vind ik.
Ik heb trouwens een vrij goedkope tablet. Een kleine 7 inch (houd niet van die grote dingen) van de Intertoys! Ben er helemaal happy mee! Lekker snel ook!!
Klinkt erg leuk allemaal! @BeHappy ik ben niet zo thuis in die spelletjes, maar lijkt me wel leuk.Zijn dat dan gratis te downloaden apps of niet?