Wanneer sex na pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Spidy, 10 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spidy

Spidy Actief lid

6 aug 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, de topictitel zegt het al. Vanmorgen om 11 u is de pregnyl gezet. Nu zegt de ene gyn dat we het vanavond en morgenavond moeten doen en de andere gyn zegt morgenavond en de avond erna.
    Welk advies hebben jullie gehad?

Het zou ook gewoon 3 dgn kunnen maar dat keuren ze af ivm kwaliteit zaad.

Wat zouden jullie doen?
    Het zou fijn zijn als ze gewoon op 1 lijn zitten.

2. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik zou dan 3 dagen doen, zit je altijd goed.
    Het beste is dat de zaadjes 'klaar' liggen, dus zou echt vanavond al gaan ;)

Volgns mij valt het wel mee met 3 dagen seks en de zwaadkwaliteit als jou man gewoon goed zaad heeft.
    Wij deden het ookheel vaak en ben zwanger van een tweeling ;)
    Zegt niet zo'nveel..

3. Zeker vanavond ook al doen hoor! Ben het met Charmed eens!

4. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Ik zou het vanavond niet doen. Ons werd altijd verteld dat met Pregnyl je ei niet voor 36 uur KAN springen. Wanneer je dus morgen zou doen, zou dit precies op tijd zijn. Als je vandaag geen seks hebt, heb je morgen waarschijnlijk betere kwaliteit.

Toen wij nog zelf moesten klussen werd ons ook altijd geadviseerd om 1 x in de 2 dagen seks te hebben zodat de kwaliteit beter is.

5. Spidy

Spidy Actief lid

6 aug 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohw en nu raak ik dus in de war :)

6. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Tegen mij is de avond van de pregnyl en de dag erna gezegd. Dat van die 36u heb ik ook gelezen maar sperma leeft wel langer dan 1 dag, en dan ligt er als het goed is al een leger klaar voor als je eitje wel springt (en ze dus snel in actie kunnen komen).

Lijkt me niet dat het zooooo veel uitmaakt om het 3 dagen te doen overigens, als je mannetje gewoon in orde is ;)

Deel Deze Pagina