Zijn er nog mensen die problemen hebben met facetime? Als ik wil facetimen naar mijn ouders dan belt hij, mijn ouders nemen op maar hij blijft op verbinden staan en sluit dan af. Andersom ook. Mijn ouders en ik kennen geen andere facetimegebruikers dus we weten niet of het aan 1 van ons ligt of dat iedereen problemen heeft. Ik heb facetime al helemaal afgesloten, nu wil ik opnieuw inloggen en geeft hij aan "fout tijdens activeren, probeer het opnieuw" en dat al tientallen keren. Dus ik ben nog verder dan eerst pfff.
Dan ligt het denk ik aan de internetverbinding bij 1 van de 2. Als ik of de ander slecht internetverbinding heeft dan heb ik ook dat hij blijft hangen.
Internetverbindingen zijn perfect. Het probleem is al 3 dagen maar ik heb met dit gevonden FaceTime werkt niet meer bij aantal iOS 6-gebruikers - iPhoneclub.nl dit is gisteren online gezet. Dus hopelijk doet apple er iets aan hoewel apple zelf het nog niet doorheeft of niet wil zien
Instellingen-algemeen-software-update. Daar stond bij mij een update en toen ik die had uitgevoerd werkte bij mij alles weer.