baby draait veel!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamavanDane, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Hallo dames,

m'n placenta ligt aan de voorkant dus schopjes enz. voel ik wel alleen wat minder krachtig en als ik ze voel dan is het meestal aan de zijkant.

Nu valt het wel op dat beebje zich sinds ongeveer 2 weken regelmatig omkeert ( of het lijkt zo).
    Ik kan zo z'n kontje voelen en/of ruggetje, dit doet nogal zeer bij mij omdat mn huid dan aan 1 kant gespannen staat. Voelt af en toe net alsof er een grote blauwe plek zit.

Nog meer die dit ook hebben of heb ik gewoon een loopingbaby?:D

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    hoi hoi,
    ik heb dit met mijn dochter ook gehad... en ik weet zeker dat ze draaide want ik kon haar voetje soms gewoon aan de buitenkant vastpakken, soms was dat boven in, soms in mijn zei en soms meer naar onderen...
    ik had hierdoor ook vaak een hele gekke buik, niet mooi rond, maar meer een ei!
    vervelend, maar even vol houden! ;)

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Ook ik heb nu sinds een paar dagen het gevoel dat m'n huid rond een plek gespannen zit...ik voelde gewoon dat de kleine met z'n hoofdje linksonder zat en z'n kontje rechtsboven! Dat klopte toen we vandaag een echo hadden! Wel balen want tot nu toe (30 weken) lag hij keurig met het hoofdje naar beneden...Wel voel ik overal schopjes, heel vreemd!

4. claudje10

claudje10 Actief lid

21 sep 2006
    130
    0
    0
    hier precies hetzelfde.
    Beebje kan volgens mij niet beslissen hoe ze wil liggen.
    ik had net een voetje vast wat aan de zijkant van mijn buik uitpuilde.
    echt netjes met het hoofdje naar beneden ligt ze volgens mij niet.
    ben heel benieuwd, moet dinsdag naar de verloskundige. mijn zoontje is met een keizersnede ter wereld gekomen omdat hij in een stuit ligt en eerlijk gezegd ben ik bang dat deze ook geen zin heeft om goed te gaan liggen.
    maar wie weet, ze kunnen nog tot redelijk laat in de zwangerschap draaien!
    zo jong al zo eigenwijs;)

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb dat ook, en ook al best wel een tijdje. Beebje is nu wel ingedaald, maar draait nog steeds zn kont van links naar rechts en rekt de hele boel uit zodat het flink pijn doet. Volgens mij heb ik dat al vanaf 28 weken, dat ik echt heel veel pijn hebt omdat de beeb zo zit de duwen en porren tegen de BM wand.

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hier ook een kind dat me echt zeer kan doen! De afgelopen weken is het wel minder geworden omdat het inmiddels is ingedaald en de ruimte ook steeds beperkter wordt.

Mukkie, overal 'schopjes' voelen is niet zo vreemd als je kijkt hoe het kindje ligt met knietjes en elleboogjes en handjes enz. Ik verbaasde me er ook over maar toen ik ergens een babyplaatje van in de baarmoeder zag vond ik het wel verklaarbaar.

7. Hier ook eentje die me goed zeer kan doen trapt aan alle kanten en voel het super duidelijk ..
    Met de echo 26 weken zij die vrouw van de placenta ligt aan de voorkant dus zal je niet veel voelen ik al gelijk zo van nou ben ik even blij wordt al helemaal in mekaar getrapt en voel echt erlk schopje bijna ook aan de voorkant ..
    Dus had mijn placenta aan de achterkant ofzo geleden had ik nog meer gevoeld nou dan was het echt een slagveld hier haha

8. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hier ook kermis...
    'smorgens en 'savonds lijkt ze regelmatig meerdere rondjes te draaien... Voor mijn gevoel ligt ze ook heel afwisselend in stuit en met haar hoofdje naar beneden...

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hier voelde het rond 30 weken soms net aan alsof Ukkie regelmatig feestjes gaf en vriendjes had uitgenodigd....
    was wel een mega grappig gezicht, want die buik die schoot echt van links naar rechts en dan weer een schop daar en een douw daar! Maar het voelde niet zo leuk als het eruit zag hahaha. Ik voelde van binnen dagen erna nog blauw en beurs!

Haha maar toch kon ik er aan de ene kant ook wel weer heel erg van genieten. Lag ik lekker in bed met mn vriend naast me en hij zn hand op mn buik en ik die van mij eronder.... Nu Ukkie ingedaald is en de ruimte kleiner word, is het een stuk rustiger....

xxx sas

Deel Deze Pagina