tja, nog even, je kan beter achter de geraniums klussen dan naar buiten zitten te staren, zullen we maar zeggen! groetjes Marie
Ik wist niet eens dat het nog kon op deze leeftijd... Maar dan is die vrouw toch op de natuurlijke manier zwanger geraakt? want volgens mij zullen ze in Nederland op die leeftijd niet meer helpen om zwanger te worden.. Dus dan kan het best dat ze dacht dat ze allang onvruchtbaar was en dat ze toch zwanger is geworden... Toch vraag ik me af als een man van 66 jaar een kind krijgt wordt er nooit op zo'n manier over gesproken en gezegd dat het zielig is voor het kindje.. Maar dat is dan toch net zo zielig of niet?
Nu toch een vraag vooor de mensen die tegen abortus zijn. Waarschijnlijk dacht de vrouw onvruchtbaar te zijn gezien haar leeftijd, dus is ze perongeluk zwanger geworden. Wat had ze dan moeten doen volgens jullie?
Mensen moeten toch niet worden veroordeeld vanwege hun leeftijd? Ik ga er vanuit dat het een spontane gebeurtenis is geweest. En ik neem aan dat ze er erg blij mee is aangezien ze het aan haar familie heeft verteld. Moeder natuur doet soms vreemde dingen. Ik zou dus zeggen: Gefeliciteerd en geniet ervan! Net zoals ik dit iedereen toewens!
Amen to that! Wat zijn er toch veel kortzichtige mensen op de wereld zeg. Dat zie je al aan de voorgaande berichten. Opmerkelijk is het natuurlijk wel om om deze leeftijd nog zwanger te raken. Moeder natuur doet soms rare dingen. Maar om nou te zeggen ocht wat zielig voor het kindje Ik vind de kinderen die mishandeld, verwaarloosd, of sexueel misbruikt worden veel zieliger.
Ikzelf vindt dat geen stijl hoor kom op zeg als je in de 50 bent vindt ik het nog wat Geniet van het leven straks ben je er niet meer Ik ben echt sprakeloos hoor getver Liefs Tijgertje23
Genieten deed ze ook, daardoor is ze zwanger geworden. Maar wat had ze moeten doen dan toen ze erachterkwam dat ze zwanger was, abortus? nu ben ik niet tegen abortus maar er zijn mensen die dat wel zijn, misschien is ze er eentje van.
Geen stijl!? hehehe steen geil zal je bedoelen Maar ze zal vast niet bewust bezig zijn geweest met zwanger worden. Oeps! ongelukje! Zoiets denk ik Moet ze nu dan maar gewoon abortus doen? Terwijl misschien het kindje gewoon gezond is!? En wie zegt dat dit kind niet gewoon gelukkig gaat worden!?
Over 4 jaar is ze 70 Wat zal er gaan gebeuren als ze over een paar jaar overlijd en dan wie verzorgt er dan voor het kindje Liefs Tijgertje23
Wat zijn er toch veel kortzichtige mensen op de wereld zeg. Dat zie je al aan de voorgaande berichten. daar heb je misschien gelijk in, maar er zijn grenzen toch? over 10 jaar: "gezellig, ben je met je oma op stap? nee dit is mn moeder."
Tsjah...wat nou als..... Wat nu als ze gewoon de 88 haalt!? Je kan dit soort dingen toch nooit van te voren inschatten net zoals het zwanger worden niet gepland was (waarschijnlijk) Ik vind wel dat ze iig iemand als voogd moet aanstellen. Ze zal vast wel een zoon of dochter hebben die dan de zorg van het kind op zich willen nemen. Het is en blijft toch hun broertje of zusje die komen gaat en daar ga je van houden en zullen ze zeker niet buiten de deur houden. Kijk...ik ben het met jullie eens dat dit niet de meest ideale situatie is. Maar om het nu gelijk zo te gaan veroordelen. Overal is wel een mouw aan te passen, toch!? En wat is ideaal...? Een jong gezin met schulden die bijna geen cent te makken hebben en toch graag kinderen willen? Ook dat is niet ideaal. Maar het gebeurd veel vaker dan een vrouw van 66 die zwanger wordt.
Als het haar ongepland is overkomen...ja...dan hoop ik dat ze er het beste van maken. Mocht het wel gepland zijn...dan kan ik daar weinig begrip voor opbrengen.