daar bedoelde ik ook niet mee "de kroeg in", daar bedoelde ik mee dat ze gaan winkelen, of een dagje weg ofzo.
Wat?! En dan zeker al aan de alcohol, met 10 jaar? Waar gaat het toch heen met de wereld? Ik vind dit echt niet kunnen hoor, ze moesten het verbieden.
Haahahaha...voor het zelfde geld is dit weer een broodje aap verhaal en zitten jullie je op te winden om nix Zo'n verhaal zou idd op z'n minst de Spits of de Metro halen
Ik zie al dat mijn moeder nu nog een baby krijgt. Mijn moeder zei al moet er niet aan denken. Ze is blij dat ze nu eindelijk rust heeft nu dat alle meiden de deur uit zijn hahahahahahaha
Ik vertelde het net aan mijn moeder...die kon zich dit ook niet voorstellen. Tuurlijk zijn de wonderen de wereld nog niet uit (als je dit een wonder kan noemen). Om terug te komen op kortzichtigheid: ik vind het niet kortzichtig om in belang van het kind je vraagtekens te zetten bij deze situatie. Het is niet alleen onnatuurlijk maar ook nog eens gevaarlijk voor zowel moeder en kind. Ziekenhuizen hanteren ook niet voor niks "regels". Ben het er tuurlijk mee eens dat de een de ander niet is maar 66 jaar?!? Ben benieuwd of we hier nog niets van horen. Neem aan dat de media er anders meteen was opgedoken....
Het lijkt mij niet dat deze vrouw bewust heeft geprobeerd nog een kind op de wereld te zetten, want dat zou ik pas kortzichtig en egoistisch vinden. Aan de andere kant bestaat er natuurlijk ook nog zoiets als sterilisatie! Ik vind het in ieder geval wel zielig voor het kind. Dan is dat kind dadelijk 14, lekker aan het puberen en mag hij/zij zijn/haar moeder van 80! gaan verzorgen in het bejaardentehuis. Het krijgen van een kind tussen je 18e en 25ste is natuurlijk niet voor niets biologisch gezien de beste leeftijd!
Ik heb net een mailtje gestuurd naar CAZ , waar het is voor kwam. Heb gevraagt of het serieus is of dat het een stunt is. Hopelijk hebben we snel een antwoord
Het is natuurlijk sneu voor dat kind dat hij zijn ouders waarschijnlijk niet heel erg lang bij zich zal hebben, maar zijn moeder geeft hem wel leven. Ik vind het niet zo heel sneu dat het kind leeft, eigenlijk, hoe oud de moeder ook is. Ik vind het altijd een beetje moeilijk te veroordelen als een vrouw een ander leven schenkt. Hoe zielig kan het zijn, aangenomen dat het kind niet mishandeld wordt of zo? Dominique
Jeetje moet niet gekker worden zeg! Met 66 een kind krijgen... Arm kind Ik ben liever nu (15) zwanger als dat ik boven de 50 zwanger zou raken
tuurlijk is dit niet zo perfecte leeftijd om een kind te krijgen, maar wat zou jij doen als je een nieuwe vriend had. niemand zou dan stil zitten en dat hebben zij ook niet gedaan. maar tis toch bizar
ik zou zeggen.. ieder zijn eigen ding.. de een is 66 en de ander is 15 allebei uitersten en allebei even vruchtbaar...het is allemaal maar relatief. je kunt jong en viriel zijn, een kind op de wereld zetten en opeens doodvallen..maakt je geen slechtere moeder... het is bovendien allemaal maar theorie....niemand kent deze vrouw...als ze al bestaat....misschien is het een persoon die heel jong van geest is. als je 66 bent hoef je niet perse achter de geraniums te zitten..toch? ik denk maar zo.. als deze vrouw nog in staat is om een kind te krijgen, dan zal ze biologisch gezien nog heel gezond zijn. het moet ons nog maar lukken... live and let live.... Aoife
Waarom is het dan raar? Mijn moeder was 32 toen ik werd geboren en mijn vader was 70... Ik was ook een ongelukje maar uit liefde gemaakt en dus uit liefde op de wereld gezet (zoals mijn moeder het zegt). Helaas is mijn vader idd ziek geworden toen ik nog jong was, maar mijn moeder heeft me een heerlijke jeugd bezorgd en je vader (of moeder) kan ook ziek worden/plotseling overlijden zonder een hoge leeftijd.