Nederlandse vrouw vast in Qatar

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Polletjepiek, 11 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    Ook raar dat haar vriendin er niet mee wil bemoeien. Klinkt alsof er idd meer speelt dan wat zij verteld. :/

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hmm na het stukje van Umm85 gelezen te hebben vind ik het toch wel vaag allemaal.

3. Islah

Islah Niet meer actief

Ik vind het echt een vreemd verhaal...

4. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Er zijn vrouwen die mooi zijn en geld willen verdienen die dan voor een paar weken naar zo'n olie sheik gaan. Schijn goed te verdienen en dat is gewoon prostitutie.

Als ze idd stiekem is doorgevlogen kan ik me zo voorstellen dat er meer zou kunnem spelen. T is een mooi meiske om te zien.
    Maar goed het hoeft helemaal niet zo te zijn. Het kan ook gewoon waar zijn.

5. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Bizar... al ben ik wel heel benieuwd naar wat er echt gebeurd is. Ik heb niet alle artikelen hierover gelezen, maar waarom is het nu pas nieuws als ze al maanden vastzit?

6. Deliana

Deliana Niet meer actief

:( :(:(

Het is een vreemd verhaal. Helemaal waar of toch niet.... Het is en blijft ronduit belachelijk dat je in het buitenland in de gevangenis terecht komt nadat je (met of zonder instemming) seks hebt gehad. Arm kind....

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.789
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ontzettend triest als het klopt dat ze verkracht is en daar nu ook nog voor gestraft wordt. Zo'n wet is te idioot voor worden. Hoe kun je nu straf krijgen voor iets dat je niet vrijwillig deed? Dat is een trauma op een trauma. Ik hoop dat ze dan snel vrij komt!

Dat gezegd hebbende: als ze daar inderdaad was om als prostituee te werken, dan snap ik de aanhouding wel. Dat is daar nu eenmaal verboden. En ik vind dat als je in een ander land bent dat je je gewoon moet houden en de wetten en regels daar. Kun je je niet vinden in die wetten? Dan zijn er vast genoeg andere plekken waar je je wel thuis voelt. Ik hoop niet dat dit iemand is die liegt over verkrachting. Dat is zeer pijnlijk voor echte slachtoffers.

8. Theprinces

Theprinces Actief lid

17 jun 2013
    238
    91
    28
    Vrouw
    Geloof r niets van....hier speelt meer dan we denken en.weten

9. Islah

Islah Niet meer actief

Dan begrijp ik het ook heel goed dat ze haar hebben opgepakt en het lijkt er ook steeds meer op dat dat het geval was. Want waarom heeft ze anders zoveel verschillende versies van het verhaal verteld en heeft die man gezegd dat hij haar geld heeft gegeven, wetende dat hij zichzelf daarmee in de problemen werkt en hij ook iets anders had kunnen zeggen. Hoe dan ook blijft het een vaag verhaal.

10. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Ik heb verschillende artikelen gelezen hierover en vind het een heeel erg vaag verhaal!
    -waarom heeft ze tegen haar omgeving gezegd dat ze naar frankrijk ging voor een trouwerij en wisten die nies van Qatar af?
    -waarom heeft haar vriendin niets gezegd toen ze gelijk terug kwam naar nederland?
    -waarom is de vriendin van de aardbodem verdwenen volgens vrienden Laura.
    -waarom wilde Laura geen advocaat en niet dat haar naasten op de hoogte werden gebracht?
    -waarom verschillende verhalen over het incident?

Vriend van gevangengenomen Laura: 'Aan de telefoon zei ze dat ze was aangerand' - RTL Nieuws

Gevangen Laura (22) in Qatar 'wilde zelf geen advocaat' - RTL Nieuws

11. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Op vlinderscrime staat ook een verhaal, ze zou ook op k...i...n...k...y punt NL staan met foto's. Raar verhaal

12. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Ik vind dit ook een heel vaag verhaal. Waarom zou je niet meteen een advocaat in de arm nemen en je naasten inlichten als je ten onrechte vastzit in het buitenland?

13. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ze wordt Quatar uitgezet. Ze hebben het er toch over dat ze een prosituee is. Als dat zo is dan is dat zo niet handig in zo'n land :(

Cookies op AD.nl | AD.nl

14. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Fijn voor haar. Wel erg voor die man 140 zweepslagen :$. Vooral als zij vrijwillig mee deed.

15. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Een oud klasgenoot van mij had een vriendin die juist om die reden naar die landen ging om heel veel geld te verdienen in korte tijd. Ze verbleef daar regelmatig een lang weekend en Met die rijke oliesjeiks was het het risico waard...😐

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    heel vaag verhaal!

17. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Toch jammer dat ze er zo mee wegkomt ( dan ga ik ervanuit dat verkrachting niet klopt en t vrijwillig was of voor geld )als je in een ander land bent heb je je te houden aan de daar geldende regels

18. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Voor hetzelfde geld is ze meegelokt door die "vriendin" en wist ze niet dat dat haar te wachten stond.

Als ze erheen ging als prostituee, waarom doet ze dan aangifte van verkrachting vraag ik me af.

19. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

140 zweepslagen .. hoe middeleeuws. Triest land.

Deel Deze Pagina