hallo dames, wij hebben een hele kleine keuken en weinig ruimte. nou ben ik opzoek naar een inklapbaar werkblad maar vind dit nergens. weten jullie een site waar ik dit kan vinden, of weten jullie misschien hoe ik dit zelf kan maken?
Ik zou denken dat je zoiets bij Ikea heel goed zou kunnen vinden...? Lijkt me de beste kans. Als ze 't daar niet hebben, dan wordt het denk ik idd zelf maken, maar daar kan ik je niet mee helpen Succes
Ikea heeft dit zeker weten. Een kastje met daarnaast aan beide kanten een uitklapbaar werkblad/ tafel
@babsie ja maar dat zoek ik dus niet, want dan staat dat kastje dus in de keuken waardoor de doorgang nog smaller word.. ik zoek echt een blad die ik tegen de muur aan vastmaak, en die je dan kan inklappen en uitklappen.. zeg maar zoiets voor op het balkon, zo'n tafel die je aan de spijlen vastmaakt en die je dan kan uitklappen als je buiten zit en als je er genoeg van heb dan klap je hem weer in.
IKEA | Tafels | Tot 4 personen | NORBO | Klaptafel voor wandmontage IKEA | Tafels | Tot 4 personen | NORBERG | Klaptafel voor wandmontage