mijn man is cv monteur en komt dus op veeeeel zolders en met de sneeeuw heeft hij echt wel even gekeken of iemand zijn dakpannen eerder gesmolten waren en ook gekeken of de dakraampjes verlicht zijn savonds of afgeplakt
nee ik verdenk mijn buurtjes inderdaad niet dat omdat mijn man wel eens de cv moet afstellen bij ze en dus wel eens op zolder komt vandaar dat ik al zei mijn man komt vaak op zolders waar plantages staan en kweekkasten in amsterdam kreeg hij ooit 100 euro van een bewoner omdat ie er zo luchtig mee om ging toendertijd werd hij altijd gevraagt als monteur daar om de cv schoon te maken of te repareren wij zijn helemaal niet ouderwets kinderachtig ofzo ik vind het alleen stinken!!
nou als ik jou was zou ik de politie bellen als zo'n plantage in de hands vliegt ben je de sjaak gewoon plaatselijke politie bellen laten langs komen laten ruiken wanneer dat spul topjes krijgt( bloemen beginnen ze teruiken (dus als je eens in de 5 a 8 weken iets begint te ruiken zou ik er werk van maken )
hihihihi hebben we gisteren dus gedaan maar de geur hing in de voorgang en ik ben best miep schoonmaak dus inderdaad kast leeggehaald staan alleen maar flessen schoonmaak in die dicht zijn
ik denk dat er iemand in de buurt gewoon planten heeft staan hoeft niet perse je directe buurman te zijn
zit op sportschool en daar traint een agent hij zei dat zelfs via de fundering wietlucht van 10 huizen verderop ruikbaar kan zijn. maar collega van mijn man heeft verstand van de lucht en die komt even ruiken
Ik ken ook iemand en die heeft wietplantjes. (Het toegestane aantal plantjes....) Ik kwam er een keer binnen en vroeg hem of er een kat in zijn huis had geplast, want het rook echt een beetje naar kattenpis. Maar het bleken toen die plantjes te zijn.... Kan het dus niet zijn dat er gewoon een kat in je huis geplast heeft?
Geurverfrisser in je meterkast neerzetten misch? Dan ruik je het hopelijk niet meer. Kan me voorstellen dat het apart is als je die geur af en toe ruikt. Gelukkig blijft het zo te lezen bij af en toe en lijkt me dat dit makkelijk op te lossen is met een geurverfrisser?
haha ik denk ook niet dat je buren het zullen toegeven als ze dat hebben. maar als je het echt denkt, tja dan zou je het kunnen aangeven ofzo, ik vind het altijd wel eng met kans op brand..
op zich ben ik niet iemand die gelijk de politie belt om te "klikken"maar mocht het zo zijn dat 1 van je buren een plantage op zolder hebben dan heb je best een groot gevaar op brand aangezien die planteges vaak erg gevaarlijk in mekaar zitten met bedrading enzo, ik zou er zelf geen veilig gevoel bij hebben als ik mijn buren hier op zou verdenken en dan met het oog op de veiligeheid voor jezelf en je gezin! lastig probleem maarja mischien is het ook wel niks en komt de geur wel van iets naders af, succes ermee!!
wij hebben dat bij ons vorige huis gehad altijd na een regenbui toevallig dat het erger was (en bepaalde periodes) nu zijn wij compleet anti wiet en hadden geen buren (ja over 500 meter ofzo) dus ik ga er dan maar vanuit dat het een bepaalde plant was, die evt erger reageert bepaalde periodes maar het kan ook zijn dat iets van hout ofzo een bepaalde geur heeft hiervan (een keer nat geworden, iets van schimmel zoiets??) mijn man vind ook altijd dat ik naar wiet ruik als ik bepaalde thee op heb en dan hem een kusje geef.. dus het hoeft niet alleen wiet te zijn maar is wel super irritant zeg!!
het hoeft niet perse zolder te staan... je hebt ook van die 'kasten' (zwarte dingen van een soort stof) wat je opzet op een slaapkamer of zo en daar kan je plantjes inzetten... zoiets heeft mijn nichtje eens gehad in de kelder... en daar was toen brand ontstaan... best gevaarlijk vind ik eigenlijk
nee in mijn meterkast staat al een geurverfrisser maar wat ik al zei de lucht komt zelfs de voorgang in voel me net een hasj hond ik ruik het altijd
Heb je geen uien ergens liggen? Mijn schoonouders hebben het ook vaak als ze op vakantie zijn.. Die wonen in een 2 onder 1 kap, maar daar roken we het ook als we binnenkwamen om de planten water te geven, oid. Maar bleek dus iets van uien te zijn
toevallig liep ik net de tuinland in en daar stonk het ook zo. je rookt niet toevallig pallmall sigaretten? die rookt mijn vriend en daar komt soms ook zo'n wiet geur af. ik heb hier het probleem dat er ergens een plantage zit en de afzuiging daar van maakt een heel hoog vervelend geluid, niemand hoort het bijna maar ik wel en krijg er verschrikkelijk koppijn van. de politie kan er niets aan doen omdat ze niet weten waar het vandaan komt.
Kan het niet zijn dat je buurman 'gewoon' zo nu en dan een jointje rookt. Bij ons vorige huis rook je ook de rooklucht van de buren door de meterkast heen..