haha moet er wel om lachen hoeveel er hier verstand van hebben haha allemaal profesioneele wietkwekers hier
Ik denk dat het ook niet perse wiet hoeft te zijn.. Een bekende van ons had 5 hele grote planten buiten staan waar heel veel vanaf kwam, heeft hij daarna ook op zolder gedroogd. De buren hebben niks geroken..! Hij was wel eerlijk tegen de buren want die konden er van mee profiteren Oh en iemand zei dat je geen plantjes binnen mag hebben, dat mag wel, je moet alleen een goedgekeurde kas hebben en dan groeit het niet goed door die lampen. In de zomer buiten groeit het veel beter Ik vind het heerlijk ruiken.. Nee, ik blow niet. Wel gedaan 'vroegah'.
Ik heb niet alles gelezen.... maar komt het vanuit de meterkast? Hier komt af en toe ook een nare geur uit de meterkast. Zo'n mislukte wierrook geur. We woonden er 4 jaar toen mijn broer ineens begon over een naar geurtje vanuit hun meterkast! Nu blijkt... zelfde type huis, zelfde bouwjaar en zelfde houten plaat waar ALLE draden, leidingen en de hele meterkastmeuk aan vast hangt... ik snuffel eens aan die plaat, en ja hoor! Probleem gevonden! Volgend probleem... schijnbaar is het een hels karwij om die plaat er uit te krijgen. En ik maar denken... wat een stinkers zijn wij Ligt het dus niet aan ons! Pfieuwww... Ik weet trouwens niet hoe een wietplant ruikt... een joint wel... Snuffel eens aan alle meterkast onderdelen zou ik zeggen
grappig mijn man had het ook over die houten plaat heb mijn broer net laten ruiken en die ruikt niets
even over of je plant mag hebben, nee dat mag niet maar het is gedoogd en als je ze hebt staan dan mogen ze niet onder kunst licht. een kas of iets dergelijks mag dus niet! ja, ik heb er verstand van.............. heb vroeger in dat wereldje gewerkt.
Hm, misschien iets strengere politie dan hier? Want hier is een speciale kas en lammp dus geen probleem (hier ook bekend in 'het' wereldje )
Tot 5 planten binnen wordt gedoogd, maar ze mogen het in beslag nemen. (hier ook werkzaam in het wereldje) Edit: ik herhaal wat jij zegt, sorry, verkeerd gelezen. hihi