Weet niet of t overal zo is, maar ik weet nog van 2 jaar geleden dat ze na de uitverkoop de restanten kleding voor 1 euro de stuk weg deden! ^^ nou ik kan zeggen dat ik heerlijk heb geshopt toen.. maar hier zijn ze zo vaag.. Ik heb t al 2x gevraagd (brutaal he) maar ze zeggen geen vaste dag wanneer dit is.. dus ik dacht, wie niet waagt die niet wint. Wie werkt er en weet t toevallig wel? of is dit per filiaal verschillend?
mijn vriend heeft bij de bristol gewerkt als filiaalbeheerder. Dit doen ze als het magazijn te vol raak, het is dan kleding van het jaar daarvoor.Dit kan elke dag zijn en is per filiaal verschillend. Van te voren zullen ze dit ook niet aangeven. Misschien vriendinnen worden met een verkoopster, die weten het soms wel een paar dagen van te voren.
ik was gisteren bij de bristol in lelystad, was helaas geen 1 euro opruiming, maar toch leuke truitjes gescoord voor mijn zoontje met 50 tot 75 procent korting! ik hou het ook wel even in de gaten want kleding voor 1 euro das altijd mooi meegenomen!