ik zit in twijfel wat ik zal gaan doen. ik weet dat bv de beste voeding is voor je kindje, maar ik zou het ook leuk vinden als mannetje lief de kleine eten kan geven. kan je ook direct gaan kolven??? dus gelijk een cominatie van bv en fles geven met daarin dus ook de bv. ik twijfel ook ivm de eventueele klachten die je kan krijgen en dat het zeer doen, de kloven en eventueele ontsteking die je kan krijgen. heb de voor delen van bv allemaal im mijn verzorgende opleiding gekregen dus weet dat het eigenlijk het beste is voor je kindje. nutrilon is toch ook een goede vervanging??? je leest er nergens wat over alleen over bv. de keus is aan ieder voor zich zelf alleen de info gaat alleen over bv vind ik wel jammer eigenlijk. wie helpt me met mijn keus???
Tweety, ik vrees dat dit weer een topic wordt waarin de voor- en tegenstanders van borstvoeding elkaar 'in de haren' vliegen. Ik zou zeggen: volg je eigen gevoel, dat is voor jou het beste!! Succes met je keuze! Pim
Ik sluit me aan bij pim. volg je eigen gevoel, dat heb ik ook gedaan en heb er geen moment spijt van gehad! ben idd ook bang dat dit helaas weer een 'welles-nietus'topic gaat worden....
Gewoon doen wat jij het prettigst idee vindt. Je hoeft al die klachten niet te krijgen. Ik heb 3 mnd BV gegeven en geen enkele klacht gehad. Toch ben ik met 3 mnd gestopt omdat ik het verschrikkelijk vond om te doen. Anderen vinden het heerlijk om te doen en hebben de klachten wel, die nemen die klachten voor lief.
het geven van borst of flesvoeding is een keuze die jij maakt je doet waar jij je het lekkerste bij voelt en wil je graag dat je man erbij betrokken is dan blijft er fles over maar dat is een keuze die jij maakt samen met je man en of je meteen kan kolven kan je nalezen op http://www.borstvoeding.nl/internet/ hier nog een link over flesvoeding klik hier hierbij sluit ik je topic omdat het anders net als wat Pim zegt een voor en tegenstander topic wordt